{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Uheldig eller uheldig ?? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er jo så også heldig at have min skønne araber siroc, men om vinteren skal han have det tykkeste dækken man kan få, og ikke nok med det, så skal han også have en underdyne inden under, for ellers fryser han og får kulde kolik. ikke nok med det så er jeg også så heldig at han får sommer eksem om sommeren selvfølgelig.
---------------------------
Så var det jeg tænkte om der er nogle der har det lige som mig, hvor deres heste bare fyser ved ingen tin, uden de er klippede eller noget.
----------------------------
Og er der ikke nogle der har nogle super gode råd mod sommer eksem, for vil helst ikke bruge eksem dækken, og han har det kun i man og hale.

Håber der er nogen der gider svare smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hænge et 85” TV op i stuen. Gasbeton mur beklædt med gipsplade. 400 kr.
  • Opsætning af reol, hylder, stor billedramme og TV 1.800 kr.
  • Rengøring 1.500 kr.
  • Fjernelse hvepsebo 500 kr.
  • Oprydning og rengøring i havestuen 2.000 kr.
  • 12 volts LED lys i have 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uheldig eller uheldig ??
Kommentér på:
Uheldig eller uheldig ??

Annonce