{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FOLK med KENTAUR SADLER HJÆLP!!
  • #1   30. mar 2010 Min kenatur var skæv i bommen. Blev dog lavet uden vederlag men det tog næsten 2 mdr.

Kvalitet er ok -ikke noget speciel. Jeg ville nok give de 2000 og købe den i ekstra god kvalitet. Bortset fra det er elektraen lækker. Ville ønske den kunne have ligget på in hest i stedet for penelopen.

• #2   30. mar 2010 syntes Kentaur er super lækkert, også at ride i !!

• #5   30. mar 2010 Jeg er meget glad for min smiley

• #6   30. mar 2010 har en hellas springsadel, og den er super at ride i, også fin kvalitet

• #7   30. mar 2010 Jeg synes personligt Kentaur er af bedre kvalitet end Kieffer (Men det kommer måske også an på hvordan man passer sin sadel smiley )

Min Kentaur Penelopa er 7år gammel, og den ser ud som ny smiley
    Hvorimod vi har haft en Kieffer, ca. samme alder, der så utrolig slidt ud.
    Synes også kentaur er blødere at sidde i, end mange andre sadler.
    <i> - Jette.

• #8   30. mar 2010 vi har en kentaur penalope Den er vi rigtig glade for, den aflaster min ryg lidt. synes bestemt det er et godt mærke smiley

• #9   30. mar 2010 Jeg er meget glad for min Kentaur Medea som jeg har haft i snart 3 år.
    Nogle meget fornuftige sadler mener jeg smiley

• #10   30. mar 2010 jeg har haft en springsadel fra kentaur, af mærket hellas og den var jeg virkelig glad for at ride i...

nu har jeg en kentaur athen, som jeg os er super glad for, ville egentlig have købt elektraen, men da den først skulle bestilles hjem, og min tålmodighed ikke er den store valgte jeg at købe athenen istedet...

Jeg syntes at kentaur sadlerne kontra kieffer, passier, etc. er rigtig gode og så til en billigere pris... og der er mange ting ved kentaur sadlerne der tilgode ser hestens og rytterens behov...bla. den gode rygfrihed med det brede kammer og den maximale støtte uden man føler sig låst, hvor jeg syntes at fx kieffer har enten eller knæ- og sædestøtte, og jeg føler mig ikke tilpas i kieffer...

• #11   30. mar 2010 Så vidt jeg er oplyst er ham der laver Kentaur sadler en tidligere ansat fra Kieffer.

Har selv en Dressur model artemis som jeg er enormt glad for, men kunne jeg lave noget om, ville jeg gerne at jeg kunne flytte mit ben mere frem. Føler lidt den låser mig engang imellem. Men nu er vi jo heller ik alle ens smiley

Håber du bliver klogere, og finder dig en SUPER sadle smiley

• #12   17. maj 2010 Nu er dette indlæg lidt halv gammel men derfor skriver jeg lige...
    jeg har nemlig forelsket mig i en kentaur medea, min sadelmager har nærmest kun ros for den...
    efter hvad jeg har hørt er det for det meste rosende ord tril kentaur smiley
    held og lykke

Kommentér på:
FOLK med KENTAUR SADLER HJÆLP!!

Annonce