{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.830 visninger | Oprettet:

Folk med Kentaur Elektra New Sadel.. {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er smiley

Til jer med dressur sadelen Kentaur Elektra New:

Må jeg se et ridebillede, hvor I rider i den?
Jeg vil nemlig gerne se rytteropstilling i denne sadel smiley

Og skriv gerne dine erfaringer omkring denne sadel.. Er den god/dårlig, og hvorfor smiley

På forhånden tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk med Kentaur Elektra New Sadel..
  • #1   28. sep 2014 Må ærligt indrømme at jeg ikke ved om min kentaur elektra er New?
    Men det er en fantastisk sadel, som støtter der hvor den skal! Knæstøtterne kan godt se lidt store og voldsomme ud, men jeg synes de støtter utrolig godt!

profilbillede
  • #2   28. sep 2014 Maria: Er det samme sadel som på dette billede?
    Den har nemlig meget store støttere, men synes den ser mega god ud, og ved godt folk siger at man kan blive låst, men tænker at man netop her får rigtig god støtte i sin sadel?

profilbillede
  • #3   28. sep 2014 Ja, det er den samme som på billedet. Jeg er utrolig glad for den, synes det er en rigtig lækker sadel. Og jeg har aldrig følt mig låst i den, jeg synes man sidder godt i balance i den, og det er svært at "sætte sig forkert" i den hvis du forstår hvad jeg mener? Mht. At sidde låst i den kan måske også handle om hvilken rytter man er?
    Jeg sidder bedre i denne sadel, end min gamle Kieffer uden nogen som helst knæstøtte.

• #4   28. sep 2014 Jeg kan nemlig også bedst lide god støtte, men har ikke prøvet så stor støtte før. Men den tiltaler mig meget, da jeg netop tænker at jeg får bedst mulig støtte, og derfor også har nemmere ved at sidde fast i sadlen og have den korrekte balance smiley

Tak for svar og billede smiley

Kommentér på:
Folk med Kentaur Elektra New Sadel..

Annonce