{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  registrering+chip - Pris
  • #1   7. maj 2010 320,- for pas .. jeg har givet ca 400,- for chip

• #2   7. maj 2010 Hvis begge dine heste har stamtavle, har de så ikke et pas? Dog vil jeg skyde på de skal ha tilføjet nogle medicin sider, da ældre pas ikke har det i..

• #3   7. maj 2010 320 for pas er kun hvis du har en registreret hest på adressen, ellers er det 4-500 kan ikke helt huske det smiley
    Kan ikke huske hvad vi gav, men kan finde regningen, nu bor vi jo tæt smiley

• #4   7. maj 2010 Ca priser for hvad jeg lige har givet for at få pas til min "no name" pony.. Som jeg intet havde på i forvejen..

1250+moms for at få lavet signalement af hesten samt chipmærkning..
    Bestiller man en besigtiger hos landscentret, kostede det vist 500-600kr.. Det valgte jeg ikke at bruge, da man ikke kunne få en klar aftale om hvornår det skulle foregå, og sådan pludselig at få et opkald, om den oog den dag - var ikke lige mig..

Plus når du så har indsent de papirer, så skulle man modtage en faktura på ca 400kr.. Denne faktura har jeg dog ikke modtaget endnu, heller ej passet.. Men det kommer forhåbelig.. Dog har jeg for at være sikker taget nogle kopi'er af det jeg har indsendt, så det ikke er spildt, hvis der aldrig dukker et pas op..

Mvh Ditte

• #5   7. maj 2010 Tanja: det er ikke alle heste der er chippet hvis de har stamtavle.. De SKAL chippes og de SKAL ha det nye pas med medicin sider.
    Var selv med min mester med ude til et møde hvor der kom en og fortalte om alle de nye regler.. meget spændende, men osse dyrt når alle heste skal have sådan en omgang.. Hvis de ikke har chip og pas må de ikke slagtes og dyrlægerne må ikke behandle...

• #6   7. maj 2010 det er godt nok en dyr omgang, godt man har til udgangen af 2011 til at få det ordnet smiley

• #7   7. maj 2010 AA: Det kommer helt an på hvornår hesten er født.

• #8   7. maj 2010 Jeaanet H - nej de SKAL ikek chippes.. min fjordhest er brændemærket med tal, det må de også være, og de må også være frysemærket med tal

• #9   7. maj 2010 Underligt, jeg så fik af vide at de sku chippes til et møde med folk der har med det at gøre til hverdag..
    Min hest er lige blevet chippet og han har osse brandmærke..

• #10   7. maj 2010 Min er 2000, så den må vente smiley

• #11   7. maj 2010 For øvrige heste er der følgende tidsfrister:

1) Senest den 31. december 2010 kræves registrering og pas på heste, der er født mellem den 31. december 2005 og den 31. december 2009

2) Senest den 1. juli 2011 kræves registrering og pas på heste, der er født mellem den 31. december 2001 og den 31. december 2005

3) Den 31. december 2011 afsluttes overgangsordningen, og der kræves registrering og pas for alle heste.

Dette er tidsfristerne smiley

• #12   7. maj 2010 Jeaanet H - Jeg ringede ind i mandags og snakkede med hende der stod for det..

Hun gav mig det her link:

(link fjernet)

hvis man trykker der hvor der står "<b>klikke her</b>" Får man ansøgningsskemaet op til medicin siderne, og der står der "Gyldige mærkningsformer
    er chipmærkning, brændemærkning (med cifre) og frysemærkning."

• #13   7. maj 2010 Prisen for opdatering af pas udstedt af Landscentret, Heste er kr. 87,50 incl. moms.
    her er prisen hvis man bare skal ha opdateret passet..

Hvis man skal have en pris på chipning skal man ringe til ens egen dyrlæge, fordi der er forskellige priser alt efter hvad for en dyrlæge man har..

• #14   7. maj 2010 Okay, men det var ikke hvad hende maiken hed som der fremlagde det der til mødet, for var nemlig oppe og spørge.
    Og spurgte osse om jeg skulle melde at min hest var død selvom det var over et år siden og hun sagde ja, men der er osse forskellige meninger med det..

• #15   7. maj 2010 Okay smiley Jeg har hvertfald sendt det hele ind, han er jo brændemærket med tal, og så regner jeg med at få passet retur på et tidspunkt..

Han skal også ejerskiftes samtidigt med og hans farve skal laves om, det var derfor jeg ringede ind til dem.

• #16   7. maj 2010 den lille skal bare have sat medicin sider ind, men Balder er fra før fjordhestene skulle brændemærkes og har kun gammeldags papirer på ham, så han skal have pas også.

Kommentér på:
registrering+chip - Pris

Annonce