{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

2 ? om føl {{forumTopicSubject}}

hej

lige et par spørgsmål til jer

1 min hoppe har været i brunst efter hun har folet men hende brunst dag kom på 5 dagen og ik 9 dagen er det normalt. hende føl har haft lidt diarre siden den dag hun var i brunst er det helt normalt++


2 min hoppe har en slikkesten i sin box som hun bruger meget men føllet slikker os lidt på den er det ok eller skal jeg ta den væk.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 ? om føl
  • #1   9. maj 2010 Det er normalt at hopperne kan komme i brunst, lidt før tid. Og det er også helt normalt at føllene får lidt diarre.
    Det er kun fint, hvis føllet vil bruge slikstenen smiley


  • #2   9. maj 2010 Selve ægløsningen sker på 9. dagen. Brunsttegnene kan godt opstå før det.

    Det er helt normalt at føllet får diarre når hoppen går i føl-brunst.

    Saltstenen er ikke noget problem, så længe både hoppe og føl hele tiden har adgang til vand.


  • #3   10. maj 2010 Nej det er ikke i orden at føllet bruger slikstenen...;-)
    Føl er ikke bedre end hundehvalpe der spiser til de sprækker...
    Den bliver ved og maven kan ikke klare så mange salte og mineraler når den ikke er ældre, så bliver den meget tørstig og æder for meget til at maven kan følge med og diarreen bliver svær at stoppe..;-)
    Den kan ende med at blive dehydreret.
    Hilsen en der lærte på den hårde måde....


  • #4   10. maj 2010 hej pernille.. jeg vil så ta den ud og kun gi hoppen den når jeg er der.. jeg er ked af at du måtte lærer det på denn hårde måde

Kommentér på:
2 ? om føl

Annonce