{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

ang. handel på hg {{forumTopicSubject}}

Hej . jeg var int, i at købe noget udstyr af en bruger herinde og henvendte mig via pb da man ikke kan skrive på hendes ann. jeg bad efterfølgende om hendes navn og mobil nr inden jeg overførte de 400 kr, jeg fik adresse og navn men det kunne jeg ikke bruge skrev hun da hun ikke kan slås op og hendes mobil kom ikke andre ved.
Dette er fair nok, folk bestemmer selv, hun skrev hun gerne ville vide om jeg ville købe da hun havde en anden køber og jeg valgte så at springe fra turde ikke,
efterfølgende blokerede hun mig da vi ikke havde grund til at spilde mere tid på hinanden som hun sagde.
Forlanger i ikke også opl. inden i overfører penge?
på hendes profil herinde står der kun hendes navn og at hun bor i københavn, ingen logmenter, ingen albums, ingen heste oprettet, ingen venner , faktisk ingen aktivitet overhovedet så jeg vurderede at hun bestemt ikke vil at man ved hvem hun er, men hun har altid en del kvalites udstyr til salg, mvh tina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. handel på hg
  • #1   16. jul 2010 Jo, jeg forlanger både adresse, telefonnumre + fuldt navn smiley

  • #2   16. jul 2010 Tror du gjorde det rette i at springe fra. Er man ærlig har man jo heller intet at skjule

  • #5   16. jul 2010 Jo sådan noget beder jeg også altid om og tjekker det efterfølgende. Jeg køber dog aldrig noget fra Sjælland eller nordjylland, da der er for langt hvis personen prøver at snyde mig.

  • #6   16. jul 2010 Som sælger spørger jeg altid en evt køber om de vil have mit navn, adresse og telefonnr. har man reelle hensigter han man jo heller ikke noget at skjule smiley
    og som køber vil jeg have samme oplysninger før jeg handler smiley


  • #7   16. jul 2010 jeg spørger for det meste os om det hele med mindre personen bor tæt på mig så vil jeg hellere ansigt til ansigt (:

    Tør dog ikke at købe af en der intet har i sin profil (:

    Og er blevet snydt af en bare 11 årig så nægter at handle med unge piger medmindre jeg har fornemmelsen af at forældrene er med på det, ved feks at jeg skal ha nummeret på deres forældre os (:


  • #8   16. jul 2010 Jo, jeg forlanger også info.

    Men er så blevet ''snydt'' med hensyn til info - så nu bliver det tjekket også - derfor handler jeg heller ikke med folk med skjult adresse.

    skide ærgeligt, men jeg mistede så meget i den handel.


  • #9   16. jul 2010 Det er lidt forskelligt...jeg er ikke så hysterisk. Jeg har handlet et utal af gange - købt og solgt - og jeg er aldrig blevet snydt og har narturligvis heller aldrig snydt nogen...der findes faktisk en del mennesker herinde med reele hensigter smiley

  • #10   16. jul 2010 Jeg ville ikke kun lade være med at handle fordi jeg var bange for at blive snydt, men lige så meget fordi hun lyder møg-uhøflig.

  • #11   16. jul 2010 k A: helt sikkert (: det er bare så skide ærgeligt at blive snydt smiley og så stoler man overhovedet ikke på folk smiley

  • #12   16. jul 2010 beder også om nr. ardresse + navn.

    Er også blevet snydt.
    Havde købt en wii + tilbehør
    Hun kom face 2 face, men sagde at hun ikke kunne finde den mikrofon som fulgte med et spil og at hun ville sende det.
    Jeg har ikke hørt fra hende. og der er gået 1 måned smiley


  • #13   16. jul 2010 Lyder fornuftigt som de andre siger at springe fra. jeg har også slettet nummer fra annoncer, pga irriterende små tøser som syntes det morsomt at lave tlf. shikane. men alle man har relle hensigter med, er man da nødt til at være ærlig overfor, ellers stikker der vist noget under.

    Må bare håbe folk efterhånden har lært det som du gør, så er snyderne nødt til at finde et andet sted. for hvis folk som du tjekker grundigt op, ville de have et problem.


  • #15   17. jul 2010 jeg havde absolut ikke købt fra sådan en bruger som du beskriver, som ikke har NOGET på sin profil.
    Jeg handler KUN med folk som har været bruger længere tid herinde, og som har både hesteprifiler, albums og annoncer smiley



Kommentér på:
ang. handel på hg

Annonce