Mega dårlig uge :'( {{forumTopicSubject}}
Hei Alle HGer
Er der nogen der har haft en ligeså dårlig uge som mig?
Det hele startede med at min træner sagde han ikke troede på Happy mere, så den skal jeg måske af med
Idag blev jeg vækket kl 5.50. Lene skynd dig op og kom ud at kigge på Zarro han har måske ødelagt sin skulder.
Han var løbet gennem alle hegn og ind i vores person bil. og smadret den.
Vi ved endnu ikke om han har ødelagt noget i skuldren, har kun haft ham i en måned
Håber bare han kommer ovenpå igen. Dyrlægen siger han ikke regner med han har ødelagt noget. Men han får smetestillende og er meget halt
Nogen der er sket det samme for?
/Lene
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 11 Svar: 143
jul 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Heste: 9 Emner: 5 Svar: 11
men god bedring med din hest!! det skal nok gå(O=
jan 2006
Følger: 90 Følgere: 82 Heste: 2 Emner: 74 Svar: 300
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 2 Emner: 55 Svar: 350
Nej jeg tror ikk min uge har været lige så dårlig , men her d. 19 Marts døde min bedstemor og samme dag havde Ølle fået et sår på benet og var halt , et par dage efter var det i orden igen , men så kom hun på fold et par dage og så var hun halt igen fordi hun havde fået et sår til , så hun har snart stået stille i 14 dage ..
maj 2005
Følger: 117 Følgere: 115 Heste: 6 Emner: 50 Svar: 430
/Lene
OBS.. Har lige været ude og gå med Zarro, han er dog halt men hans humør fejler intet
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 116 Svar: 643
Hva fanden tænker din krikke på? Løbe gennem alle hegn? Er den komplet syg i hovedet?
maj 2005
Følger: 117 Følgere: 115 Heste: 6 Emner: 50 Svar: 430
Nej den er ikke syg i hovedet. Men den er bange for at værre alene og det tænkte min far ikke lige over da han lukkede den ud i total mørke (hesten har aldrig været ude i mørke) også gik den i panik
Mega dårlig uge :'(