{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Mega dårlig uge :'( {{forumTopicSubject}}

Hei Alle HGer

Er der nogen der har haft en ligeså dårlig uge som mig?

Det hele startede med at min træner sagde han ikke troede på Happy mere, så den skal jeg måske af med smiley

Idag blev jeg vækket kl 5.50. Lene skynd dig op og kom ud at kigge på Zarro han har måske ødelagt sin skulder.
Han var løbet gennem alle hegn og ind i vores person bil. og smadret den. smiley Vi ved endnu ikke om han har ødelagt noget i skuldren, har kun haft ham i en måned smiley
Håber bare han kommer ovenpå igen. Dyrlægen siger han ikke regner med han har ødelagt noget. Men han får smetestillende og er meget halt smiley

Nogen der er sket det samme for?

/Lene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mega dårlig uge :'(
  • #1   31. mar 2006 Ikke på hestefronten men i privaten, mine forældre er ved at skifte nogle møbler i stuen ud og havde bestilt en skidedyr lædersofa og lidt andet, sofaen kom så i går, bortset fra at det ikke er den de har bestilt, den har en forkert farve og er i en anden kvalitet og de ringede jo så til leverandøren, der fik de at vide at de så måtte vente 2 måneder mere på sofaen og at de skulle beholde den anden så længe og så for at det ikke skal være løgn så står fryseren af om aftenen, så vi skal ud og købe ny fryser i dag, ikke den bedste uge smiley

• #2   31. mar 2006 nej men min dejlige pony blev aflivet igår, så synes selv jeg er uheldig.. hun blev kun 12 år!! SNØFT )O=
    men god bedring med din hest!! det skal nok gå(O=

• #3   31. mar 2006 Sidste år, der hvor min hest stod, var der også en hest der løb i gennem hegnet, han fik godt nok kun næseblod, og det kan være volsomt på en hest, og ejeren troede den skulle dø, og da dyrelægen kom sagde han, den nok skulle blive ok, så den fik alt muligt beroligende og medicin, men ejeren var skeptisk. Den har det fint idag, og rides jæventligt. Men det var noget af et chok for os der var der.

• #4   31. mar 2006 Ej hvor træls for dig !!!

Nej jeg tror ikk min uge har været lige så dårlig , men her d. 19 Marts døde min bedstemor og samme dag havde Ølle fået et sår på benet og var halt , et par dage efter var det i orden igen , men så kom hun på fold et par dage og så var hun halt igen fordi hun havde fået et sår til , så hun har snart stået stille i 14 dage ..

• #5   31. mar 2006 Ang træner. Tror ikke det hjælper og skifte træner. Jeg begyndte ved ham for et halvt år siden og det er gået rigtig godt siden smiley Men ligepludeselig er den faldtet helt tilbage fra hvor vi kom fra for et halvt år siden! Happy har ikke lige det store hjerte. Jeg tror heller ikke selv på den mere.. Men nøj hvor er den jo batre så kær smiley

/Lene
    OBS.. Har lige været ude og gå med Zarro, han er dog halt men hans humør fejler intet smiley

• #6   31. mar 2006 hej Team FRI -- Lene

Hva fanden tænker din krikke på? Løbe gennem alle hegn? Er den komplet syg i hovedet?

• #7   1. apr 2006 Patricia A:
    Nej den er ikke syg i hovedet. Men den er bange for at værre alene og det tænkte min far ikke lige over da han lukkede den ud i total mørke (hesten har aldrig været ude i mørke) også gik den i panik

Kommentér på:
Mega dårlig uge :'(

Annonce