{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

Slagter den nye plag {{forumTopicSubject}}

Davs, håber nogle kan hjælpe mig lidt her, for jeg er i vildrede :S
Sammy har levet et turbolent og ikke alt for hyggeligt hesteliv, og det har givet ham nogle ar på sjælen.
Når der kommer nye heste i flokken er han meget voldsom den første dag, men så snart de er sat på plads er der intet.
Der er kommet en sød lille araberplag op i løsdriften i sidste uge, der var stort set ingen problemer med sammensætningen og der har ikke været nogle problemer lige indtil i forgårs, hvor den islænderhoppe + føl, som han er vandt til at gå med, vendte hjem fra hingst. Efter de havde været der i en time, brød fanden løs i ham og han gennemtævede den lille araberplag, så den fik sår over hele kroppen og de fik også revet noget hegn ned fordi han blev ved at trænge den op i hjørnerne.
Da jeg prøvede at skille dem ad da han stod og sparkede araberen i et er hjørnene i folden så han sig også sur på mig, pustede sig op, bøjede nakken og hoppede hen imod mig med tænderne fremme og vendte så røven til og ville sparke mig. Vi så os selvfølgelig nødsaget til at skille flokken ad, så han nu går alene med min hoppe Kiara, og vi er ærlig talt lidt nervøse for at sætte dem sammen igen, da vi ikke ved om de vil vælte hegnet og løbe væk og naturligvis også for den lille arabers skyld.
Han er normalt ellers så god som dagen er lang men noget har sagt klik for ham efter islænderen og føllet kom hjem igen.

Han har i den tid jeg har ejet ham, været mere eller mindre farlig at have med at gøre, da han har været så psykisk ude a balance at man aldrig har kunne regne med hans humør, og kan til tider gå fra at være det dejligste og blideste væsen, til pludselig at blive aggressiv og dominerende, har dog hjulpet det utroligt meget med groundwork og han har endelig fået en smule ro i sjælen, men så opstod dette problem.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Anyone??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slagter den nye plag
Kommentér på:
Slagter den nye plag

Annonce