2.995 visninger
|
Oprettet:
Hudløs i lysken v ridning i ridebukser {{forumTopicSubject}}
Hej
Ja, jeg har et lidt pinligt spørgsmål..
Men plejer bare at ride i nogle gamascher, og nu har jeg så endelig købt nogle ridebukser..
Men synes, jeg bliver helt hudløs i lysken.. Andre, der kender dette?
Ved ikke, om det er fordi, jeg har taget på, siden jeg havde ridebukser sidst, men bukserne passer, og så burde det jo ikke være et problem...
Hmm... Håber, nogle kan hjælpe..
Og så sletter jeg nok denne tråd senere
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 252 Svar: 1.634
Tag evt dine gamasher indenunder til at starte med? (:
Dengang jeg begyndte at ride sådan ordeligt, der havde jeg den idé at jeg SKULLE ha' noget indenunder mine ridebukser, men efter et stykke tid red jeg uden noget indenunder (:
mar 2005
Følger: 138 Følgere: 131 Heste: 6 Emner: 212 Svar: 1.505
Hvor er lysken på os
Altså ,og nu vi snakker pinligheder, så er jeg ret tyndhudet, så jeg får generelt bare let gnave/"brænd" sår på bagen af at ride. Hvilket er nitten.
Desværre ..
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 49 Svar: 118
Men vil tro, at det er alt, alt for varmt for tiden med to par busker på.. Det vil jeg ikke kunne holde ud..
Jeg tror måske, det er kommet af, at ridebukserne ikke bliver siddende helt oppe i skridtet, når jeg rider, men ryger lidt ned.. Men ved det ikke.. Har kunststofsadel, så tror, det er derfor...
Lysken er ved skridtet.. Altså det øverste lille stykke af inderlåret.. Der, hvor dine lår "sidder fast på kroppen"
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 49 Svar: 118
Men ville gerne have ridebukser med skind, så jeg sad bedre fast.. Ved så bare ikke, om jeg nu sidder for godt fast. (fandens man så har købt ridebukser til 800 kr...)
sep 2008
Følger: 37 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 222
Det med måsen kan også skyldes at ens trusser, samler på varmen og gør at huden bliver varm og man så gnaver huden af, samt hvis de er lavet af blondestof, ik godt til at ride i
Talkum er også godt, da det gør at fugten tørre ud..
HE He list underligt og skrive men håber det kan hjælpe lidt på det..
samt at det tager lige et par dage og ride bukserne til..
okt 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Heste: 4 Emner: 70 Svar: 449
Ehm ja pinligt- men nu har jeg altså fået 'hård hud' i lysken og på ballerne.
Så det er bare på med ridebukserne og bid smerten i dig og rid en hel masse i dine bukser og så skal den hårde hud nok komme. Ved godt det lyder mega klamt, men tror ca vi har været i den samme situation xD
jul 2008
Følger: 297 Følgere: 299 Heste: 16 Emner: 211 Svar: 4.053
Da jeg gik over til de lidt bedre (kvalitetsmæssigt), var problemet væk..
Kunne det være i samme stil?
Eller bukserne ikke passer dig ordentligt?
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 20 Heste: 8 Emner: 39 Svar: 449
held med det....
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 889
Hudløs i lysken v ridning i ridebukser