{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.995 visninger | Oprettet:

Hudløs i lysken v ridning i ridebukser {{forumTopicSubject}}

Hej

Ja, jeg har et lidt pinligt spørgsmål..

Men plejer bare at ride i nogle gamascher, og nu har jeg så endelig købt nogle ridebukser..

Men synes, jeg bliver helt hudløs i lysken.. Andre, der kender dette?

Ved ikke, om det er fordi, jeg har taget på, siden jeg havde ridebukser sidst, men bukserne passer, og så burde det jo ikke være et problem...

Hmm... Håber, nogle kan hjælpe..

Og så sletter jeg nok denne tråd senere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hudløs i lysken v ridning i ridebukser
  • #1   7. aug 2010 Har kun prøvet det en gang fordi jeg red i nogle lidt løse cowboys bukser for 100 år siden. Men aldrig med ridebukser.
    Tag evt dine gamasher indenunder til at starte med? (:
    Dengang jeg begyndte at ride sådan ordeligt, der havde jeg den idé at jeg SKULLE ha' noget indenunder mine ridebukser, men efter et stykke tid red jeg uden noget indenunder (:

• #2   7. aug 2010 Mit spørgsmål er næsten mere "pinligt" end dit .
    Hvor er lysken på os smiley (host host, er 21. godaw)

Altså ,og nu vi snakker pinligheder, så er jeg ret tyndhudet, så jeg får generelt bare let gnave/"brænd" sår på bagen af at ride. Hvilket er nitten. smiley Jeg køber ridebukser med fake skind da det er tykkere, og "beskytter" lidt mere mod "slitage" .. Det hjælper dog ikke helt .
    Desværre ..

• #3   7. aug 2010 Jeg får desværre også meget let slidsår..

Men vil tro, at det er alt, alt for varmt for tiden med to par busker på.. Det vil jeg ikke kunne holde ud..

Jeg tror måske, det er kommet af, at ridebukserne ikke bliver siddende helt oppe i skridtet, når jeg rider, men ryger lidt ned.. Men ved det ikke.. Har kunststofsadel, så tror, det er derfor...

Lysken er ved skridtet.. Altså det øverste lille stykke af inderlåret.. Der, hvor dine lår "sidder fast på kroppen" smiley

• #5   7. aug 2010 Sadlen er ellers god at ride i.. Det er en isabell werth, og jeg har ikke tidligere haft problemer..

Men ville gerne have ridebukser med skind, så jeg sad bedre fast.. Ved så bare ikke, om jeg nu sidder for godt fast. (fandens man så har købt ridebukser til 800 kr...)

• #6   8. aug 2010 Jeg vil skyde på at det er fordi de ikke sidder helt rigtigt, og de så glider ned i skridtet, det jeg gør inden jeg stiger på hesten er at trække dem helt op, og så stige op på hesten og så strække benene godt ned så de sidder ridtigt, for hvis de glider ned og så klæber fast til sadlen arbejder de imog din hud og det er jo ikke planen..
    Det med måsen kan også skyldes at ens trusser, samler på varmen og gør at huden bliver varm og man så gnaver huden af, samt hvis de er lavet af blondestof, ik godt til at ride i smiley
    Talkum er også godt, da det gør at fugten tørre ud..
    HE He list underligt og skrive men håber det kan hjælpe lidt på det..
    samt at det tager lige et par dage og ride bukserne til.. smiley

• #7   8. aug 2010 Jeg fik også altid 'huller' i huden eller sådan slidt min hud af i starten da jeg begyndte at ride med rigtige skind ridebukser..

Ehm ja pinligt- men nu har jeg altså fået 'hård hud' i lysken og på ballerne.

Så det er bare på med ridebukserne og bid smerten i dig og rid en hel masse i dine bukser og så skal den hårde hud nok komme. Ved godt det lyder mega klamt, men tror ca vi har været i den samme situation xD

• #8   8. aug 2010 En overgang købte jeg for billige ridebukser, hvor jeg havde samme problem..
    Da jeg gik over til de lidt bedre (kvalitetsmæssigt), var problemet væk..
    Kunne det være i samme stil?
    Eller bukserne ikke passer dig ordentligt?

• #9   8. aug 2010 brug babypulver i lysken, indtil bukserne er redet godt til... evt et par korte cykelshorts indenunder til at starte med og så spar på det smarte undertøj... :o)

held med det....

• #10   8. aug 2010 Tror det er fordi de glider ned... Prøv at ride med et bælte..(=

Kommentér på:
Hudløs i lysken v ridning i ridebukser

Annonce