{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Nabos hest går igennem hegn {{forumTopicSubject}}

Ja, det er sådan at der hvor jeg har hest stående der går naboens hest igennem hegnet hele tiden, ofte gør de allesammen, og det er ved at være ret trættende at skulle fange deres heste hele tiden, og denne gang har de også ødelagt vores hegn.

Vi har fortalt dem at vi er træt af det, og hun snart må se at få hegnet det ordentligt ind.
Men det bliver ved, hvad skal vi gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nabos hest går igennem hegn
  • #1   10. aug 2010 Melde dem til politiet...

    Ej det er da træls.. Når i har fortalt dem det, og de ikke gør noget ved det...

    Jeg ville blive så flov.. Var så flov da vores hunde stak af hele tiden.. Så nu har vi nazifort i vores baghave, og ingen hund kan slippe ud der, det kunne jeg bare ikke leve med sådan noget!!


  • #2   10. aug 2010 Det er lovpligtigt at holde sine heste forsvarligt indhegnet. Så hvis hestene bliver ved med at løbe ud, og I har forsøgt at tale med naboen om det, uden der bliver gjort noget, ville jeg gøre dem opmærksomme på, at hvis de ikke indenfor en given frist får hegnet ordnet, så de ikke hele tiden løber ud, ser I ingen anden udvej end at anmelde dem til politiet. Det er jo både farligt for hestene og for de bilister mv., de i værste fald løber ud foran, at de ikke er forsvarligt indhegnet.

  • #3   10. aug 2010 ja meld det nu hvo de ikke vil høre efter.

  • #4   10. aug 2010 undlad at fange deres heste.

Kommentér på:
Nabos hest går igennem hegn

Annonce