{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Hvad er min hoppe værd? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'er

Jeg skriver herinde for lige og hører hvad i vil mene at jeg kan få for min 8årig hoppe.

Info :
Mille er en utrolig sød og medgørlige hoppe på 156 i stg. Hun er tilredet og kan det grundlæggende i dressur men har ikke været trænet hver dag siden 2007 (tre år siden).
Hun har vist talent for springning men er ikke trænet så meget i det. Hun har et afkom fra 2008, Magic Star Light (se ham under mine heste). Hun er pt drægtig og venter føl efter Wisdoms Promise OX.
Hun er passet med alt. så jeg vil lige hører jer ad hvad i vil mene hun er værd?
Se hende under Mille på min profil.
Mvh Maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er min hoppe værd?
  • #1   13. okt 2010 Glemt og sige at hun ingen unoder har hverken på staldgang, på fold eller under ridning. Hun er komplet trafiksikker og har ingen problemer med og gå i trailer er hverken vild eller andet under kørsel.

  • #3   13. okt 2010 Blanding. (kender ikke hendes stamtavle, men har dog fået afvide at hun er frederiksborger men det er der ingen beviser på)

  • #4   13. okt 2010 jeg ville ikke give mere end 10-12.000kr for sådan en hest. selvom hun er lækker

  • #7   13. okt 2010 har lige været inde og se hendes profil :o), super lærker hoppe, type mæssigt falder hun lige i min smag og det ser ud til at hun har en særedeles god gang og super temperment, prisen er lidt svært fordi hun er ifol, for avls mæssugt er der jo ingen gevingst ved føllet, men mindre man søger 2 heste og der er også det idet at hvis man ikke søger 2 heste, at man så skal sælge føllet og det er svært at sælges føl og plage til en god pris og hvis man vil bruge hende som ridehest, går der jo meget lang tid før hun kan rides igen, så det skal man jo lige også have med :o)

    Men hvis det var mig der skulle købe en ny hest, ville jeg gerne give 30000 - 35000kr for hende, hvis ikke hun var ifolet, da jeg tro ud fra billederne at hun ville kunne komme rigtig meget langt i dressuren og sikkert også er en drøm at ride :o), men nu er hun jo ifolet og jeg søger pt ingen hest og du ønsker en pris ved en handle nu, så tro jeg kun 15-20000 for hende og føl, ved hun er uden papir ( man ved 100 % hvad der ligger bag hende) og ved at hun er ifol ( kun hvis man ikke søger 2 heste) man skal regne med ca 8 - 10 mdr. pause efter en foling før man kan ride hende rigtig, uden hun får nogen skader på sigt af det, det er jo langt frem i tiden, at man står uden en ridehest og kun udgift, især hvis man ikke har den hjemme.

    Men alt kommer jo anpå øjnene man ser med og hvad man søger :o)

    Men hvorfor vil du sælge sådan en dejlig hest ?


  • #8   13. okt 2010 16-17.000

    Alle (før billige) heste står til det hvide ud af øjnene lige for tiden, så du kan sikkert godt få mere end de fleste foreslår her.

    Folk tror nemlig at det er købers marked smiley Men det er sælgerne ikke enige i.


  • #9   13. okt 2010 Hej alle smiley

    Tak for alle jeres svar:)
    Randi : Fordi jeg desværre ikke har alt den tid som hun fortjener, også fordi jeg ved at hun vil komme langt indenfor dressur og fordi jeg gerne vil satse på og avle i fremtiden, og som flere af de andre også dig er inde på, så kan man ikke sælge blandingsføl lige for tiden.. Jeg overvejede lidt at sælge hende efter føllet, men overvejer lidt at få en til og træne hende op igen når hun har folet og sådan. Du må gerne skrive pb hvis du gerne vil vide hvorfor jeg ikke rider hende selv, Ja hun er en super lækker hest og en utrolig sød hoppe som fortjener og komme ud til en som har tiden og som gerne vil ride.

    Mvh Maria


Kommentér på:
Hvad er min hoppe værd?

Annonce