{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring uden handelsundersøgelse?
  • #1   14. okt 2010 jeps - alm livsforsikring under 50.000 kr.

• #2   14. okt 2010 Det skulle jeg da mere. Min er da blevet det smiley

• #3   14. okt 2010 jep i min forsikring er det op til 30000

• #5   14. okt 2010 I mit selvskab kan man, men det er kun alm livsforsikring + ansvar selvfølgelig. De kan forsikres op til 30.000.

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #7   14. okt 2010 Det er da muligt at man kan, men hvorfor ønsker man at købe en hest uden at få en dyrlæges ord for at hesten er iorden, det virker somom man bevidst prøver at undgå at fortælle at hesten fejler noget men gerne vil have muligheden for at hæve forsikring når og hvis den ikke kan holde alligevel.

Som køber bør man uanset forsikringen kræver det få lavet en alm. handelsundersøgelse også af hensyn til sig selv og sælger at man ved hvad det er man køber og ikke efter få måneder står med en tvist omkring en skade der så skal vurderes om den var da man købte hesten for hvordan vi man bevise det når man har undladt at lade hesten undersøge ? med andre ord bortfalder din ret til evt. at lade handlen gå tilbage, for du har ingen beviser om at hesten var syg på købstidspunktet.

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #9   14. okt 2010 Ja men jeg vil da stadig mene at man bør få hesten undersøgt forud for en tegning af en uanvendlighedsforsikring/ansvarsforsikring, det er de andre kunder der skal betale præmieforhøjelser for dem som forsikrer deres "måske syge" heste uden at fortælle det, har man rent mel i posen er det vel ikke så svært at få lavet en hvis det er en man allerede ejer helbredsundersøgelse med henblik på omforsikring.

• #10   14. okt 2010 tak for svar smiley

Jeg har ikke sagt jeg ville forsikre uden handelsundersøgelse, jeg ville bare høre hvad mulighederne var, da jeg ikke er helt så sikker på, at den hoppe jeg skal købe kan gå igennem. Men jeg vil have sygeforsikring smiley

• #11   14. okt 2010 Jeg har også dansk hesteforsikring - super selvskab. Har aldrig haft probelmer med dem smiley

Min hoppe er handelsundersøgt, men min dreng er ikke. Han blev mishandlet osv. og den ejer som købte ham før mig var bange for ham. Hun fortalte hvad han havde af skavanker, da jeg kørte hjem, måtte jeg bare have ham med - min hjerte kunne ikke bære at han skulle sælges igen og igen. Så købte ham som selvskab til min hoppe, men med træning blev han en super ridehest.
    Lige meget hvad der er med ham el ikke, skal han ende sin dage ved mig og dyrlæge har efterfølgende tjekket at han var sund og rask. Ikke for min skyld og ikke for forsikringen. Jeg ligeglad med forsikring, han er ikke sat så højt, det var ikke det der betød noget. det var at give ham et værdigt liv. Generelt er det en god ide med handelsundersøgelse, men hvis man ikke påtænker noget særligt, er der ikke grund til det.

Kommentér på:
forsikring uden handelsundersøgelse?

Annonce