{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Hesteforsikring - Hvilken? {{forumTopicSubject}}

Jaa, står jo i denne dejlige situation at jeg ska ud og ha hest, her om et par måneder..:D

Men, men, men, når det nu er min første hest, ved jeg jo ikk såååe meget om det med forsikringer..:)

Sååe, kender i nogle gode..
Den ska helst ikk være aaaalt for dyr, men skal helt sikkert ha en RIGTIG go service..:D

Er villig til at gi lidt ekstra for servicen, da det helt sikkert betyder meget for mig at servicen er i top..

Håber meget på at i kan gi nogle gode forsikringsselvskaber, og meget gerne grunde der taler for og imod dem..:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesteforsikring - Hvilken?
  • #1   22. okt 2010 hvilken forsikring skal du have?

  • #2   22. okt 2010 Hvad er dit behov? Livsforsikring? Sygeforsikring? Uanvendelighed ? Andet??

  • #3   22. okt 2010 Ska ha en ung konkurrenceridehest..

    Så jeg ska jo ha det der er ''nødvendigt'' for det.. Så jeg er dækket hvis det skulle gå galt..


  • #5   22. okt 2010 Jeg har 1'st horse til min ride hest og mit føl, har tryg til min følhoppe.

    Har før i tiden altid brugt tryg, og har været så super tilfredse med dem, de har altid ubetalt hurtigt og de har aldrig stilt spørgsmål ved noget, men har desværre måtte skifte da de er blevet alt for dyre smiley

    1'st horse virker umiddelbart gode, de er bare utroligt langsomme!


  • #6   22. okt 2010 First horse er gode og billige

  • #7   22. okt 2010 Jeg har tryg - og har haft i mindst 10 år. Altid super service, aldrig brok og bøvl og betaler uden problemer både operation og MRI scanning på en hest, der "kun" er livsforsikret til 30.000 kr.....Ja, tryg koster mere end 1st horse (endnu...), men jeg skifter ikke. Jeg betaler gladeligt for TRYGhed smiley

  • #8   22. okt 2010 Det er en god ide at tjekke hos det forsikring selskab du bruger i forvejen.. De kan som regel give et godt tilbud, netop fordi du har forsikringer hos dem..

    Jeg troede mit eget forsikrings selslab ville være dyrt, så ringede ikke til dem, ringede først til alle mulige andre selskaber, prøvede så lige alligevel mit eget, da jeg havde snakket med min far, og så lavede de så lige et tilbud der slog alle de andre he he..


  • #9   22. okt 2010 Jeg har first horse, og jeg er yderst tilfredse med deres service. Jeg har før haft tryg, men de blev simpelthen for dyre. Jeg har ikke fortrudt skiftet

  • #10   22. okt 2010 Tusind tak for alle svarene..:D

    Vil kigge mig lidt omkring, og håbe på at finde noget der passer..
    Nu ved jeg i hvert fald hvilke der er mest brugt..:D


  • #11   22. okt 2010 Kongeriget hesteforsikring kan jeg klart anbefale.
    Utrolig dårlige erfaringer med Dansk hesteforsikring. Bla. med falske oplysninger og priser fra deres side..


  • #12   22. okt 2010 K A: En ting skal også lige siges ang. tryg kan man kun forsikrer sine heste for 60.000 ved ikke om det kun er uanvendelighed eller også liv man kun kan.
    Har altid været tilfredse med dem ingen brok overhovdet ud over de er dyre.

    Men hvis jeg skulle forsikrer min nye hest der skulle jeg op og betale 12.000 om md. (ca.) og jeg kunne kun forsikre ham for 60.000, hos first horse skulle jeg ´betale meget mindre + han er forsikret for mere, så det blev jeg næsten nød til at prøve.


  • #13   22. okt 2010 Shella: Du kan sagtens livsforsikre for mere end 60 i tryg...1st horse er nye på markedet, så derfor er deres priser pt lavereend det generelle marked - ellers vil de jo ikk ekunne lokke kunder til. Almindelig viden om markedsudvikling er, at prisniveauet for nye selskaber i løbet af porholdsvis få år, når samme niveau som det generelle prisleje - og det er jo NU, jeg står med en sund og rask hest som kan forsikres uden anmærkninger. Det er jo ikke sikkert, jeg gør det om nogle år, og så er det jo temmelig dumt at have flyttet forsikringen væk fra tryg og deres gode service....

    Håber du forstår, hvad jeg mener...


Kommentér på:
Hesteforsikring - Hvilken?

Annonce