{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

HG INFO. Vigtigt, angår ALLE... {{forumTopicSubject}}

Nu har der jo den seneste tid været en del hurlumhej her på siden, og deraf følgende havde jeg en meget lang samtale med ejeren af siden i går aftes...
Han mente at manglen på respekt for regler, samt ligegyldigheden overfor de afgørelser der bliver truffet her på siden var ganske uacceptable, at HA´erne herinde generelt har været for flinke, og derfor blev dette pålagt:

Der skal indføres nul-tolerance overfor "ballademagere".

Frysninger skal benyttes i langt større omfang.

Forklaringer på div. ting, i forbindelse med sager vil IKKE forekomme, og enkeltsager vil IKKE blive diskuteret og spørgsmål ang. enkeltsager vil IKKE blive besvaret..

Generelt skal der reageres meget hårdere overfor ting, der falder udenfor regelsættet for siden, og DERFOR er det endnu vigtigere end før at alle kender reglerne, samt SELV sørger for at læse dem igennem fra tid til anden da der jo kommer opdateringer hen ad vejen, og det ER brugernes eget ansvar at holde sig ajour med disse opdateringer...

Det er lidt trist at det er nødvendigt at lave det hele så firkantet, men sådan er det, og siden er privatejet, og derfor er det ene og alene ejerens ord og regler der gælder, og dem der så ikke vil følge de regler, må tage konsekvensen...

Her skal jeg så lige tilføje, at Hestegalleriet er den side hvor langt færrest er blevet frosset, endsige slettet, selvom der faktisk er mange kandidater til både de ene og det andet, men den seneste tids ret store stigning i folk der mener at de kan tillade sig alt, og udtale sig om alle som de lyster, har gjort dette nødvendigt..

Dette vil sige at man for eftertiden skal overveje meget nøje HVAD man skriver og om det strider imod nogen af de gældende regler, og ikke bare kaste indlæg i flæng som hidtil..

Igennem tiden er folks respekt for regler tydeligvis faldet MEGET og nu skal det stoppes, da ejerne simpelthen ikke gider al det ballade hele tiden..

Det er så op til mig, (og de andre fremtidige HA´ere) at praktisere denne nul-tolerance regel, og det bliver sikkert ikke ret sjovt, men det har vist sig at være nødvendigt..

Det har også vist på de andre gallerier at en frysning i ny og næ har givet meget mere ro på de andre sider, da folk så lige sætter sig ned og tænker sig om..

Der vil blive linket til dette indlæg flere gange i det næste stykke tid, så alle har en chance for at se det..
smiley

Mvh. Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HG INFO. Vigtigt, angår ALLE...
  • #1   24. apr 2006 Hej Michael.
    Det var en ordentlig opsang vi alle fik der, men budskabet er taget til efterretning og måske har du/I ret: Med så mange mennesker samlet er der nok nødt til at være lidt diciplin.
    Fortsat god dag til ALLE på HG.


  • #2   24. apr 2006 Hvad så hvis man kommer til at fejlposte ved et uheld? Fortolkning af ens indlæg i overstemmelse med reglerne kan godt være fejl.. Fx hvis jeg postede et uskyldigt indlæg herinde, som faktisk skulle have været i avl, og omvendt???

    Ellers er det helt okay med mig, at der er strammere regler. Jeg synes, at det er godt, at vi har jer HA¨er, og det er jo ikke vores side, men kun en vi kan låne til at fremvise vores hypser på. Så tak, for at vi kan det smiley


  • #3   24. apr 2006 Det er nok ikke så smart at brokke sig i forummet, men man kan sende en besked til ejeren via kontakt-dimsen i toppen, men reglerne er gældende, og det vil ikke nytte noget som helst at klage over dem..

    Brokkeri over andre brugere må heller ikke forekomme i forummet, (som sædvanligt), og her vil der også blive brugt sanktioner mere..


    Jeg ved ikke hvordan frysningerne bruges på hunde og kattesiden, men jo, de vil blive brugt langt mere end nu.


    Fejlposteringer kan selvfølgelig ske ved en fejl, men dem der så "fejlposterer" flere gange efter hinanden har jo tydeligvis ikke sat sig ind i reglerne, og kan nok forvente et "hak i tuden". smiley

    Og har man "fejlfortolket" reglerne for oprettelser af indlæg, og bliver frosset for det, er man ikke længere i tvivl om at det var forkert, det man gjorde. smiley

    Håber alle vil hjælpe med til at gøre deres suverænt bedste, både mht. opførsel, samt korrekt postering, og i det hele taget gøre sig mere umage for at følge reglerne, da det altså helelr ikke er sjovt at skulle være "bussemanden" der håndhæver reglerne.. smiley

    Mvh. Michael


  • #4   24. apr 2006 Jeg syntes det lyder fair!
    Jeg er ikke på hver dag men alligevel næsten hver gang jeg er på er der indlæg hvor folk brokker sig over et eller andet for det meste over frysninger eller HA`erne..
    Jeg Syntes det er nogle gode HA der er på siden og de er faktisk venlige.. De gør bare siden til et bedre sted.. Prøv at forestil jer hvis der ikke var nogen HA ´er på siden. Der ville være meget ballade og folk ville nok ikke have det så godt som på siden som de har nu..
    Jeg kan huske hvordan det var på KG der jeg var der inde, hvor der ikke rigtig var nogen HA.. Det var slemt. Folk blev tiltalt grimt og der blev skrevet dumme beskeder!
    Hvad skulle HG dog gøre uden alle de søde HA´er ?
    - Det var så bare min mening smiley
    Marie


  • #5   24. apr 2006 Der skal nok komme flere HA´ere.. Bare rolig. smiley

    Mvh. Michael


  • #6   24. apr 2006 Godt initiativ. Forhåbentlig kan de strammere regler forbedre stemningen herinde.

    Det er ikke særlig rart at kigge ind på et indlæg her i Forum, hvor en diskussion, der ellers kunne være god, ender med at blive til personlige angreb. Det skal være rart for alle at være her, for alle har lige meget ret til at bruge denne side. Og en diskussion kan jo være rigtig god og medrivende, uden at man behøver at genere hinanden.

    Har man behov for diskussioner med personlige angreb, kan man jo bare finde en "ordet-er-frit-på-alle-måder-side". He, he.



  • #7   24. apr 2006 Flot med strængere regler... Men som Janni siger FLERE HA'er trengs... for når der er to HA'er så er det ikke nok.. og jeg mener der bør være to HA'er som må "mene det samme" for at en bruger skal kunne frosses... hvad mener I andre om det?
    Ha en god dag!
    Tiril R


  • #8   24. apr 2006 Jeg synes det er helt fint at reglerne bliver strammet. Det virker som om der er en del folk herinde der ved vilje går imod reglerne bare for at vise at "de sgu gør som de har lyst til". Det er trods alt en privatejet side, og ikke demokrati.

  • #9   24. apr 2006 <i>Det er så op til mig, (og de andre fremtidige HA´ere) at praktisere denne nul-tolerance regel, og det bliver sikkert ikke ret sjovt, men det har vist sig at være nødvendigt..
    </i>

    Stopper Lisbeth da???


  • #10   24. apr 2006 Jeg er ung, fatsvag og blondine men hvem er Lisbeth??

  • #11   24. apr 2006 Rettelse... smiley
    Det er så op til Lisbeth, mig og de andre fremtidige HA´ere..
    Sorry, LOL...

    Mvh. Michael


  • #12   24. apr 2006 Michael B
    Hjælpe-Administrator

    Jeg sys det lyder fair,, godt der er nogen der tager siig af problemet, når det er der..
    Sådan skulle alle i verden være, så ville det være som at bo i et paradis.. : )
    Så mange tak : )

    Fortsæt Go' dag Alle Sammen...


  • #13   24. apr 2006 Ja, lyder til at siden kører sig selv i sænk, den bliver simpelthen dårligere og dårligere, og mere og mere firkantet som du skriver - sig mig, har i selv gjordt noget for at stramme op på reglerne ?

    Nå, men lige til mit spørgsmål: hvornår bliver det med forums rettet - så i ikke hele tiden sletter pga. sidens egen fejl - der står at "off topic" er til ikke-hesterelateret snak, og at hyggen er til alt omkring heste - det ville jo hjælpe hvis det var som der rent faktisk stod, - det er irriterende at indlæggene bliver slettet, bare fordi man gør som man rent faktisk får besked på, kan du se hvad jeg mener?


  • #14   24. apr 2006 Tiril: er enig med dig - det er for lidt med 2 HA-ere, der burde være nogle flere som ikke er snakker sammen jævnligt, ellers kan det hurtigt bare blive "gruppen" der bestemmer og afgør det hele!



  • #15   24. apr 2006 Jeps, jeg kan godt se hvad du mener, Pernille.. Men der er blevet gjort opmærksom på det med billeder, udfordringer og lign. i Off Topic så mange gange, at man skal have boet på månen for ikke at opdage det..

    Men ja, jeg vil få snakket med ejeren om at få ændret overskriften, HVIS det er muligt..

    Og ja, stadig... 2 HA´ere er for lidt, som også skrevet flere gange før, og uanset hvor mange HA´ere der bliver ER det dem der "afgør og bestemmer" det hele, jævnfør retningslinierne..

    Om siden bliver dårligere og dårligere ved jeg nu ikke.. Jeg kan egentlig kun se at det vil være godt med mere styr på det hele, og det der for mig at se er dårligt, er de personer der konsekvent og konstant gør hvad de kan for at lave mere ballade, og med denne nye "stil" vil det også være helt slut, da de simpelthen bare vil blive frosset, end of story. smiley

    Det lyder måske lidt barskt, men har vist sig at virke ret godt på de andre sider, og kun på HG bliver der "sakket bagud" med feks brugen af frysninger, og da ejeren af siden bliver oversvømmet med alle mulige mails om alt og intet, (hvoraf langt størstedelen kan læses i enten FAQ eller retningslinierne), bliver der nu også konsekvenser hurtigere, da folk så lige får mulighed for at sidde og spekulere lidt selv, over hvad der mon gik galt, og ikke fylder forummet op med alle de tråde om hvorfor det gik galt. Disse vil bare blive slettet uden varsel og uden svar ang. afgørelsen, da afgørelsen alene ligger hos de udpegede admins...

    Mvh. Michael


  • #16   24. apr 2006 Hehe, Toller.. jeg tror at Pernille kom til at kalde "Generel snak" for "Hyggen"... Men ja, det skal jo også helst være hyggeligt at kigge derinde.. smiley

  • #17   24. apr 2006 Toller: jeg er virkelig ked af at jeg kom til at bytte rundt på HG og HN smiley .. håber du overlever..

    Michael: når ja, det kan jeg da også godt se smiley - håber bare ikke at det bliver sådan at man bliver frosset for at sige sin mening, eller bliver frosset hvis en HA-er ikke bryder sig om en person, det frygter jeg lidt ville kunne ske smiley ..
    At det har stået herinde er ingen "undskyldning", det er altså ikke alle der er på forum hver dag, eller overhovedt bruger det - jeg plejer aldrig at bruge det, kun når jeg lige selv skal ligge et emne ind, eller hvis der lige er noget spændende ..

    Forstår desuden heller ikke hvorfor det er så nødvendigt at slette alle de indlæg - hvorfor ikke bare lade det være som det står? - hvorfor SKAL det laves om, endda når det måske ikke engang kan ændres?
    - bare lidt undren og irritation herfra smiley



  • #18   24. apr 2006 Hvis den mening du ytrer er imod retninglinierne, JO så bliver du frosset..

    Mht. billedtråde er du informeret nu.. Og at man ikke er på forum hver dag er meget muligt.. Af samme grund er det blevet forklaret temmelig mange gange. smiley

    Og de forskellige "Hvorfor?" ting....
    Fordi de ikke følger reglerne..

    Mvh. Michael


  • #19   24. apr 2006 Det vil sige at hvis jeg nu siger at jeg ikke kan lide en af reglerne, eller hvis jeg stiller spørgsmål til dem bliver jeg frosset?

    Men vil du ikke lige forklare vhorfor det absolut skal være sådan at billedtråde f.eks skal være på off topic?
    - Når det andet nu står der burde det da være sådan - med mindre det gavner et eller andet?



  • #20   24. apr 2006 Man må vel have låv til at sige at man mener noget andet en HG..? Altså mener ikke at man skal kunne henge ud en bruger, men hvis man nu er meget imod de nye rætningslinjer.. må man ikke sige det så..
    hvis x kigger i dette indlæg og bagetfer skriver
    Ej jeg synes de nye rætningslininer er helt tossede... trælstrælstræls...
    bliver så X frosset?
    Tiril R


  • #21   24. apr 2006 Tiril: ja det tror jeg, det syntes jeg er en MEGET uheldig drejnin.. jaja, sådan er det vel bare, man må jo hellere holde sin mund hvis man ikke skal blive frosset smiley

  • #22   24. apr 2006 Jeg har et spørgsmål...

    Er det kun privat personer der ikke må omtales, eller gælder dette også offentligt kendte personer... Og i så fald... må man kun sige "gode" ting???


  • #23   24. apr 2006 Pernille: Måske vi skal lave et eget galleri..?
    smiley
    Tiril R


  • #24   24. apr 2006 haha, shh, det bliver du nok frosset for at skrive smiley

  • #25   25. apr 2006 Jeg er sikker på det er mig, der er virkelig langsom og har overset det. Men jeg kan virkelig ikke finde retningslinjerne. Jeg ville bare høre, hvor man kan finde dem?

    MVH anso


  • #26   25. apr 2006 -Jeg fandt det smiley

Kommentér på:
HG INFO. Vigtigt, angår ALLE...

Annonce