{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Jeg vil ha' en hest! {{forumTopicSubject}}

Suk, rigtig møgegoistisk sagt - JEG VIL HA' EN HEEEST... smiley



Jeg går ind og indløser min lottokupon i morgen, fra i lørdags af, og så får jeg forhåbentligt snart mine 10 millioner og SÅ skal jeg ud og købe hest... Eller?



I morgen er det en uge siden Meti kom væk smiley Og hold kæft jeg savner det store fjollede lokum, efter ponyerne blev afleveret i lørdags, kan jeg slet ikke forholde mig til ikke at skulle ordne heste morgen og aften, der er ingen som står ved leddet og vrinsker når man kommer hjem, og så sent som idag gik jeg hen til den store fold hvor Meti gik og af ren vane kom jeg til at stå og kalde efter ham - men der kom bare ingen Metidreng! smiley



Og jeg har ikke redet i evigheder, har skridtet nogle ultrakorte rideture på Meti til sidst, måske 2-3 ture á 10-15 minutter, ikke mere. Har ikke redet "rigtigt" siden engang midt i marts!



Jeg har abstinenser :-@ Ved godt det ikke er længe uden hest og jeg bare må lære det, men efter 18 år med hest og pony ALTID er det altså svært smiley



Jeg har sådan lyst til at have hest igen, om det så bare var at låne en eller andens lille snoldede shetlænder...

- Ponyerne skal jeg da heldigvis passe en hel måned til efteråret! Gad vide om de har glemt deres opdragelse inden da?



Jeg ved godt det er sundt med en hestefri periode, også når jeg skal flytte, starte på hf m.v. bliver det dyrt, tidskrævende og hvad ved jeg.



Men jeg vil bare så gerne hest! Også lidt for det sociale livs skyld.

- Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg kommer til at sidde i Århus og glo med for meget fritid, som jeg sagtens kunne kaste på en hest 8-)



Økonomien ville blive trang, men en hest kunne sagtens presses ind uden problemer.

- Nu kan jeg så i stedet spare op til en hest.



For er jo der hele problemet ligger, i at kaste pengene i en hest nu og her. Havde jeg bare en 10.000kr gik jeg ud og købte mig en sød fjordhest jeg kunne trisse rundt på.

- Eller måske en halvbesværlig føl/plag at træne med. Et eller andet med 4 ben, en hale og som siger "pruh".



...Suk, abstinenser!!

- Det er hårdt at være hesteløs smiley Jeg savner mine 3 elskede muler...




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil ha' en hest!
  • #1   3. maj 2006 Hej
    Nej hvor synd, du har gjort nøjagtig den samme fejl som så mange andre,deriblandt mig selv, kotter det helt, hvorfor får i ikke en halvpart??
    hvis du boede her i nærheden, var du velkommen her.
    synes det er så synd/ærgeligt for jer der skipper det p.g.a skole m.m mange fortryder.
    på et tidspunkt kommer du tilbage til heste verden, tænk på det, når du får lidt mere tid.
    Anita


  • #2   3. maj 2006 Ååhh... er lige ved at tude :´I

    snøft snøft

    Det er lige sådan jeg er bange for at jeg også vil få det om et par år. Åha puh snøft

    Men jeg regner med at jeg skal på landbrugsskole og tage HF med speciale i heste, og så ind på landbohøjskolen. Så der er jeg også lidt heldig at have heste meget tættere på, end de fleste andre har når de læser (der i blandt dig, har virkelig undt af dig ) smiley

    Men ja, jeg ville nok gøre som Anita også foreslå, finde en halvpart i nærheden. smiley

    Katrine


  • #3   4. maj 2006 Jeg solgte min hest da jeg flyttede hjemmefra som 18 årig, og jeg savnede ALT ved livet med heste de næste 10 år.

    Men i samme sekund min mand og jeg købte gården, begyndte vi at kigge på heste, og har nu stalden fuld.
    Det har været hårdt at undvære så længe, men nej hvor man så nyder det, når det igen bliver muligt at få hest.

    Uanset om du finder en parthest eller ej, så skal du nok komme til at ride igen, før eller senere.
    Én gang hest, altid hest smiley

    Og falder din vej her forbi, er du velkommen til at låne "en sød fjordhest at trisse lidt rundt på."

    Knus smiley


  • #4   4. maj 2006 Jeg vil også mega gerne have en hest men jeg skal selv betale det hele.. SNØFT ! Jeg vil så gerne have en hest.. Jeg har ønsket miig det i flere år nu og jeg har stadig ingen smiley

    R der ikke nogen der lånder deres hest ud nær Vinderup?? KnuzZ Ane


  • #5   4. maj 2006 Hej Julie..
    Ja, det lyder da ganske rigtigt som store abstinenser. smiley

    Nu kan jeg se at du skriver, at du kommer til at sidde i Århus og glo med for meget fritid..
    Det kan vi jo ikke have, så hvis du har lyst, kan du altså nemt komme til at komme forbi herude i det nordlige Århus og ride på Tjalle??..

    Du kan evt. skrive en PM til mig via admins-linket i toppen..

    Mvh. Michael


  • #6   4. maj 2006 Jeeg glæder mig til min konfirmaton for der for jeg min egen for nå jeg skal af med halvdelen eller vi sægler gismo helt så for jeg jo halvdelen og så har min mor og far også 6 tusinden i ham dem for jeg så også til en ny hest så har jeg arbejde der kan jeg ca nå at tjene 5000 og så pengene til min konfirmation så der skulle gerne være nok smiley er bare glad men der går jo stadig lang tid et år

  • #7   4. maj 2006 Juliejuliejulie... Har så ondt av dig... Du fortjener en hest... men kan du ikke gøre som Anita siger og få en part? Det er vel bedre end ingenting i hvertfald... Du høres padse desperat... Men du har da nok heste at træne har du ikke:P? (intern)
    Tiril R


  • #10   4. maj 2006 Lider med diq - Har selv qjort noqet liqnende liqe her for nyliq ... Oq tro miq : Jeq hader miq selv for det !

  • #11   4. maj 2006 Jo man kan vel altid få en part - men, efter 18 år med egen hest, er det ligesom bare ikke det samme at man kun på faste dage må gå ud og gi den et klap - hvis I kan følge mig??

    Jeg ender nu nok med at finde en part, men håber da på min økonomi er med på at der skal være plads til en lille hest selvom jeg er flyttet hjemmefra.

    Og Michael, nu ska du passe på - for jeg tager dig på ordet smiley

    "Rart" at se der er andre end mig i samme sitaution, det er møgtræls smiley Og for pokker hvor jeg savner mine muler.
    - Ikke at jeg ikke godt ved at Chanell og Uffe har det PRIMA! For det har de bare ! smiley
    - Men havde ligesom planlagt at beholde Meti, da alt det her startede smiley Og så står man pludselig og er komplet hesteløs!

    Savner jo ligefrem de to psykopatponyer! - Så den gal smiley


  • #12   4. maj 2006 Julie: Du skal være MEGET velkommen til at komme herud. smiley

    Mvh. Michael


Kommentér på:
Jeg vil ha' en hest!

Annonce