{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Møding {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen - godt nytår!
Har været ude at muge i dag (jeg skal bundmuge 7 bokse 1 gang om ugen) og da containeren er fyldt skal det smides op over siderne.. sådan har det været i nogle uger nu.
Men det er godt nok hårdt både at muge så mange bokse OG derefter skulle smide det op over en høj container kant.

Hvad gør i mht møding?
Tænker især på om der er nogen der har lavet et hul til containeren så man bare kan vippe trillebøren direkte ned i?

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Møding
  • #1   1. jan 2011 Nu er det ikke mig, der står for møddingen, da min hest er opstaldet. :),
    Men jeg ved at der er ret skrappe regler ang. hvad man må og ikke må med lortet...

• #2   1. jan 2011 Jeg står også opstaldet ude men tænker lidt at hvis der er nogen der har et fantastisk godt forslag til en bedre løsning kunne ejeren måske være interesseret!
    Men ja.. det er noget svært noget! For det skal jo også være sikkert for børn og dyr (har stået et sted hvor der var en hest der faldt i møddingen og måtte hentes op med falckvogn og alting..)

• #3   1. jan 2011 Vil da sige grav den ned. og sæt et hegn om, i kun åbner når i muger,
    For nej det kan ikke passe du skal kaste det op over en kant. Du ødelægger dig selv, og vil fortryde dette grufuldt om nogle få år. Det ikke godt nok.
    I kan også kører op på en forhøjning men så skal du jo op ad bakke, og man skal passe på med hvor meget man må hæve jorden op. Håber for dig i finder en løsning, nu og her.

• #4   1. jan 2011 hvis ikek ejere af stedet får det lavet, så smid møget ved siden af containeren. Du ødelægger ryggen.

• #5   1. jan 2011 der hvor jeg stod engang, var der sådan en rampe, som man kunne køre trillebøren op ad, og så stod containeren ved siden af, så kunne man bare vippe trillebøren så det røg ned i containeren smiley

• #6   1. jan 2011 Han står opstaldet gratis imod at jeg muger så kan ihvertfald ikke klage smiley
    Havde også overvejet noget med en rampe men som i siger er det svært at vide hvor stejl den kan være når man skal køre med en fyldt trillebøre.
    Hvordan fungerer det når den er gravet ned? kan lastbilen eller hvad det nu er godt få den op alligevel?

• #7   1. jan 2011 self. kan du sige,a t møddidngen skal kunne aflæsses, uden att du ødelægger din ryg. Og gratis står du jo ikke.

• #8   1. jan 2011 Altså enten så er containeren stillet sådan ind i en lille bakke. Så kan man både køre direkte til den når den skal hentes og køre trillebøren til kanten. Tænker at man jo nemt kan skabe en sådan bakke med noget jord, hvis man ikke lige har et oplagt sted at bruge.

• #9   1. jan 2011 Skal også bundmuge Picasso's boks, dog kun hver 14.dag smiley
    - møddingen ligger ikke i nogen "holder" men, der er alligevel temmelig højt op, og ja det er hårdt for mig bare at gøre det i hans boks - stakkels dig at du skal ordne 7 bokse!:-)

• #10   5. jan 2011 bundmuger to bokse en gang om ugen men fjerner klatter hver dag, vores mødding ligger nede i vores egen skov på jorden og det er ikke noget problem for os.

men som de andre siger: be dem om at tømme møddingen ellers må de finde på en anden løsning for det kan ik passe at du skal ødelægge dig selv i din alder.

jeg har selv fået ødelagt min ryg pga. at jeg altid skulle flytte de andres lort når de mugede ud og lagde det foran møddingen så andre ikke kunne komme til.

pas på dig selv!

Kommentér på:
Møding

Annonce