{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  møding
  • #1   8. apr 2011 vi køre det ud til en landmand... men når det er med spåner er der mange der gerne vil have en trailerfuld, så sæt det på bortgives på dba og guloggratis.... også kalder du det bare "Kvalitetsgødning af heste møj uden halm"

• #3   8. apr 2011 vi får en til at køre det væk.

• #4   8. apr 2011 landmand lige rundt om hjørnet henter den

• #5   8. apr 2011 En landmand kommer og henter vores (:

• #6   8. apr 2011 Jeg tager en 10'er pr stor affaldspose og har indtilvidere tjent godt 200 kr på det smiley

Et alternativ er at kompostere det selv og bruge det til at gøde folde og køkkenhave. Når der er spåner i tager det dog lidt længere, da spåner skal være fuldt omsatte for ikke at dræne jorden for nitrogen. Der skulle være en rigtig god bog om gødning af folde med komposteret mødding på tysk, men da mit tyske er ikke-eksisterende er den kun på ønskelisten.

Jeg har mødding fra to heste med pærrer, savsmuld og spagnum og planlægger et system med de blå fodertønder. Jeg ville bore huller i dem så der kan komme vand og luft til, fylde dem med mødding og rulle dem en gang om ugen så det hele blev blandet. 4-10 uger efter skulle der være den fineste kompost og jeg minimerer lugt, udvaskning af næringsstoffer og dyr. De er så til gengæld ikke så pæne at kigge på i mellemtiden...

Kommentér på:
møding

Annonce