{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krokodille olie...?
  • #1   3. jan 2011 hvad ska det bruges til?? har aldrig hørt om det smiley men ikke noget jeg sådan ville bruge..

• #3   3. jan 2011 Vi bruger både shampoo, olie og creme. Og det er virkelig godt og drøjt.
    Vores hoppe havde et nyt brandmærke, og det helede op på fire dage. smiley

• #4   3. jan 2011 krokodille olie?
    Hvor stammer de kroks. fra?

• #5   3. jan 2011 jeg har brugt det til min Dv Atnon, som havde fået en revne( en pæn stor revne som også var dyb) tæt på mulen.
    Dvs. at når han skulle spise og have hø ville det sådan set springe op igen og igen....

Da jeg arbejder et sted hvor vi sælger krokodille olie valgte jeg at prøve at sprøjte det på.
    I løbet af 4 dage var det fuldstændig fint og der var kommet skorpe på...
    Og idag kan man slet ikke se det.

Dyrt men virker umiddelbart godt.

• #6   3. jan 2011 min gamle oldenborg havde fået en dyb flænge i koden og den var ikke lige til at forbinde. jeg brugte olien 1 gang daglig og i løbet af en uge var såret pænt lukket og med skorpe på.

• Charlotte P
    Charlotte P Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #7   26. jan 2011 Krokodille olien stammer fra Farme i Sydafrika - her opdrættes de som vi har kvæg og svin i Danmark. Olien var tidligere et biprodukt, som blev smidt ud eller brugt til lampe olie. Men da man har fundet ud af at den indeholder et unikt produkt "crocodilin" som har fremragende egenskaber, som løser mange problemer i huden. Krokodille olien importeres med cites godkendelse og det er underlagt milijøministeriet.
    Så ingen Krokodiller dræbes for at man kan udvinde Olien. Tværtimod er det et biprodukt. Krokodillens skind er som mange nok ved eftertragtet, men også kødet anses for at være meget delikat, og er en vigtig og stor eksport artikkel for sydafrikanske farmere.

Kommentér på:
Krokodille olie...?

Annonce