{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krav til en part...
  • #1   17. maj 2006 Hmm den var lidt svær!
    Men ihvertfald at personen er gammel nok til og ha noget med en unghest at gøre uanset om unghesten er flink og rar. Man kan ødelægge så meget hvis ikke man ved hvad man har med at gøre.
    Hvis personen skal ride har jeg et krav og det er at der må ikke komme andre på ryggen af hesten medmindre jeg har givet lov!
    Da jeg havde part på Golden Destiny havde jeg disse krav:
    - over 14 år
    - ansvarsbevidst
    - at personen ikke bruger vold mod hesten
    - at personen ved at jeg bestemmer hvad og hvordan mht til pasning

• #2   17. maj 2006 Muges hver dag ...
    Behandligles ordenligt..
    Personen skal være øvet da han kan være lidt af en rod...
    tror jeg ...

• #3   17. maj 2006 Det har ikke så meget med alder at gøre. Man skal bare kunne forstå heste og vide hvordan man rider en unghest, samt hvordan man behandler/omgåes heste. Self skal man op i alderen for at have lært det, men man kan også være 20-25 år og så ikke vide særlig meget om heste.

• #4   17. maj 2006 Jeg har en part på min og hun får undervisning af mig en gang i ugen. Det er ikke noget jeg har krævet men hun vil gerne lære noget af min hest og hvem er så bedre til at undervise hende end den der kender hesten og ved hvordan den skal rides. Hun betaler halv opstaldning og halvt foder.

• #5   17. maj 2006 Nu skal man tænke på at Lukas er en unghest, som kan være lidt voldsom... han er meget bred, og ser STOR ud... prøv bare at se de billeder af ham hvor jeg er med...

Og han er jo kun en stor pony smiley

han bliver først tilredet til august...

• #6   17. maj 2006 Hmm.. Det skulle i hvert fald være en der var rigtig dygtig smiley

• #7   17. maj 2006 hejsa.... de krav jeg stiller til nye parter er at de er ansvarlige rytter der ved hvad de har med at gøre... og passer mine heste ordenligt.... jeg har desværre være udsat for at have parter der ikke stod helt til det jeg ønskede... også går den bare ikke.. det er mine heste.. og det bliver mig der skal betale dyrlæge hvis hestene kommer til skade...

Jeg siger også efterhånden at rytterne skal være over 18 år.. for så er man NOGEN.. lunde sikker på at rytteren er ansvarlig i det med at det er en voksen rytter.. men man kan skam også finde unge ryttere der både passer og rider hestene godt..

jeg har en til at komme og ride mine heste engang imellem.. og han er virkelig dygtig..:) så jeg slår ikke alle ned med en kam.. men ser dem helst ældre da jeg så er sikker på at de er voksne og ikke mindst modne ´nok til at tage sig af et dyr..

og ja der findes rigtig mange unge tøser der går helt amok hvis hesten ikke reagere lige som den skal.... det vil jeg aldrig se på mine heste... men sådan har de fleste det sikker hehe.. smiley

• #8   17. maj 2006 Rytteren skal ha erfaring og både kunne ride ordentligt i sadlen men også passe hesten fra jorden. Og helt klart vide hvad man har med at gøre smiley

• #9   17. maj 2006 kommer an på om personen skal ride på hesten eller kun passe den... det andet kræver ikke så meget mere end en almindelig hest udover at være ansvarsbevidst... så kan man jo senere finde ud af om personen skal på ryggen...

• #10   18. maj 2006 De krav jeg stiller til de personer der har part på mine heste er:

-De skal være gode ved dyr, og have en del tålmodighed.
    -De skal være rutinerede ryttere hvis de vil ride.
    -De skal være fysisk stærke.
    -De skal være mødestabile og ikke bare blive væk i længere tid uden at give besked.
    -De skal hjælpe til i stalden, bla ved at muge boksen til den hest de rider på.
    -De skal passe på mit udstyr og ikke bare smide det hist og her. Der er trods alt for mange penge.

Hvis man kan opfylde de krav får man til gengæld en hest at ride på helt gratis.

Kommentér på:
Krav til en part...

Annonce