{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Pris for gammel Pony {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg står i den situation, at jeg overvejer at sælge min dejlige 1'er dressurpony fra '92. Jeg vil først sælge hende om to år, men hvad tror i at jeg kan få for hende??

Amidas:
- 146 cm
- Dressur: LA
- Spring: LC-LB
- Har fået 8 i gangarter til stævne
- har startet LA på distrikplan med gamle ejer
- 3. plads til regionsmesterskab (dressur, men ved ikke hvilken klasse)
- det sødeste dyr på denne jord - INTET ondt i hende
- Perfekt lære og børnepony
- jeg er kommet fra niveau LD til LA på 3 år (uden at starte så mange stævner)

Kig billeder på hendes profil


Kommentarer på:  Pris for gammel Pony
  • #1   12. jan 2011 Hvad har hun gået med dig? Og ikke med gammel ejer..

    Vil ikke sige ret meget, for så gammel en pony er det ikke meget den kan.. og om 2 år, så er den 21 år..

    Tror du skal være glad hvis du kan få bare 8-10.000 kr for den.. det er måske endda højt sat..


  • #2   12. jan 2011 Ikke særlig meget smiley Nok mindre end du håber smiley

  • #4   12. jan 2011 Jeg synes du skal beholde den. Du kan sagtens sælge den for max 10000 og som sagt er det også højt sat. Synes du skal nyde din pony så længe du kan og sørge for den får en god og tryg alderdom smiley

  • #5   13. jan 2011 tjaa og slet ikke sikkert hesten stadig er sund og rask til den tid..

    så vent du nu og se hvordan og hvorledes..


  • #6   13. jan 2011
    Vent og se til den tid - kan være du har startet lidt stævner eller hesten har fået skavanker i mellem tiden :o)

    En gammel hest behøves ikke være færdig og fyldt med skavanker - Maja er fyldt 30 år 1 januar men er fuld af krudt og energi og fejler ingenting udover manglende tænder.
    Bliver redet og kan sagtens rides op i dressur igen.


  • #7   13. jan 2011 Jeg har redet 18 dressurstævner på hende
    11 LC
    7 LB
    skal starte LA her i år
    2011 er mit sidste ponyår, og jeg beholder hende indtil jeg ikke kan lære mere af hende.
    Jeg er konkurrencerytter og vil gerne købe stor hest på et tidspunkt. og da vi ikke har råd til at have flere heste på en gang(har to nu)
    tror jeg at jeg vælger at sælge hende til et godt og blivende hjem, hvor hun kan gå og hygge sig, med let dressur.
    Jeg synes at det er syndt for hende hvis jeg bliver ved med at presse hende, når jeg kommer så langt.

    Det er KUN derfor. Hvis vi havde råd ville jeg aldrig sælge hende.


  • #8   13. jan 2011 og 19 springklasser
    nogle 50, 60, 70, 80 og 90 cm. (de fleste sløjfespring)


  • #9   14. jan 2011 Det er meget svært at forudse en pris nu, når du først agter at sælge om 2 år.
    I sin tid gav jeg 18.000 for Gobi, og han havde lige været på landsholdet, vundet DM, blevet nummer to, nummer to ved NM og 12 ved EM, samt en masse resultater i ind og udland.

    Og han var 18. Priserne ser anderledes ud idag, men man må ikke forvente at få særlig meget for sin gamle pony/hest.
    Hvis ponyen er sund og rask til den tid, kan du sælge den som lærepony, men prisen vil blive lav. Der er intet at hente hjem på ens gamle ven smiley


  • #10   14. jan 2011 Okay tak:)

    Det vigtigste for mig er også, at hun kommer et godt sted hen:)


Kommentér på:
Pris for gammel Pony

Annonce