{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Hvad går du mest op i? {{forumTopicSubject}}

Tænkte på, går i mest op i at vinde til stævner eller at have det sjovt??
Jeg må ærligt indrømme at jeg er lidt af en dårlig taber.. hehe.. HADER det,,, men ikke så meget at jeg giver mig til at tude og/eller bliver totalt sur..

-Og, går i meget op i hvordan jeres hest ser ud til stævner??
Det gør jeg, måske lidt snobbet eller noget (hehe), men synes da pony skal se godt ud..

Hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vandmåler 1.650 kr.
  • Ophængning af billeder 1.130 kr.
  • Vaskemaskinen driller 800 kr.
  • Opsætning af hylde på badeværelse 205 kr.
  • Stubfræse 1.000 kr.
  • Tilmuring af hul ved skorsten 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad går du mest op i?
  • #1   19. maj 2006 self. vil jeg gerne vinde, men fordi jeg gerne starter stævner er fordi jeg elsker at være inde på banen,.. hehe så det er både for at vinde og ha det sjovt.

ja, går rimelig meget op i hvordan hestens udseende præsentere sig..

• #2   19. maj 2006 vil også have mine heste skal se godt ud, men det med at vinde er ikke så vigtigt for mig, bare både hesten og jeg selv yder mit bedste er jeg tilfreds..
    Men hvis det er en unghest der ikke har været så meget ude til stævner bliver jeg ikke sur hvis den kigger lidt osv. skal den jo også have lov til.. hehe

• #3   19. maj 2006 det er fedt at vinde.. men jeg elsker bare og hygge om Gismo!! og ja jeg syntes også det er vildt hygge at gøre heste pæne når de skal til stævne!

• #4   19. maj 2006 AS så er vi to..

• #5   19. maj 2006 Jeg går mest op i hvordan hesten ser ud, altså hvide bandager, hvidt underlag, nr. og fletning/rosenknopper i manen... Så kommer jeg selvfølgelig bagefter, med mit stævnetøj osv... Smil... HeHe...

• #6   19. maj 2006 tja,det med at sætte man op osv, det er bare hygge, engentlig er syns jeg ikk det er specielt sjovt at ride et bestemt program, men det med at være inde på banen, det er lige mig...

• #7   19. maj 2006 det allermest nederen er nok at have en monster god tur og få lorte point ELLER at have en monster dårlig tur og self. få lorte point.
    jeg ææælsker at have en god ridetur smiley og blive belønnet godt ;P

• #8   19. maj 2006 jo, jeg er da vild med at vinde, men hesten (og mig) kan da sagtens have nogle dårlige dage. Så.. Jeg ved vi gøre vores bedste begge to, så. . Vinder man - så fint nok man er skide glad. Taber man - jaah så må man bare acceptere det, og tænke at det alligevel var en ok dag? hehe.. Jeg ville da stadig være glad hvis bare jeg kom på en 2 el. 3 plads istedet for en 1! Men selvfølgelig vil man være den bedste og vinde en 1 plads..

Jo, jeg går op i hvordan min Asscoba skal se ud til stævner.. HAn skal altid fin pusset 100 gange inden.. Ej okay, spøg til side smiley

• #9   19. maj 2006 Jeg gik mere op i "at vinde" forrige år da jeg red Happy Meal og hun var i topform.. da red jeg altid for at vinde med de værste svinger og sådan.. Det var det sjoveste og jeg ælskede at ride min lille ponyfræs... så var vi også ubesejret i LA i ca 6 mnd...
    Mine heste har altid rosenknopper med elastik til stævner.. på Ulf flætter jeg faktisk ind hår fra hans hale for at det skal se pænt ud (manen er tynd ved manken)..
    Når der gælder "at vinde" med Ulf rider jeg ikke sådan på ham.. ikke endnu.. skal til stævne i morgen og skal gå for en pæn nul runde... så får vi få rutinen først;) Farten kommer bagefter...
    Tiril R

• #10   20. maj 2006 vil da selvfølgelig gerne vinde.. men det er over et år siden at jeg har vundet noget sidst.. sååh.. jeg tager afsted for at have det sjovt og få en god oplevelse med hesten.. ;D
    jeg går meget op i hvordan han ser ud til stævner.. syntes godt de må være ekstra fine.. man skal jo trods alt ud og vise sin fine lille pony/hest.. smiley

• #11   20. maj 2006 stævner,,, Når jeg ikke vinder et stæve bliver jeg rassene og det det jeg gør jeg forsætter :D...

• #12   20. maj 2006 Jeg rider slet ikke...

Men at vinde har aldrig været det der har været vigtigt for mig...

Jo... Den gang hvor jeg skulle fremvise Miss U på Lysten smiley men vi vandt også, men hun fik kun 7 i helhed smiley Hun ville slet ikke vise sin fine trav smiley Så vi gik ikke videre til finalen smiley

• #13   20. maj 2006 have det sjovt smiley

• #14   20. maj 2006 Jeg vil da geren vinde men det er ikke sådan at jeg er mega sur hvis jeg ikke vinder og jeg tager det som en opblevelse, jeg synst at hesten skal se godt ud når man skal ud og starte (også på hjemme bane)

• #15   21. maj 2006 Til stævnerne vil jeg bare gerne have det går godt, så kan det være ligemeget om vi vinder eller taber. Jeg vil da gerne ha' hesten til og se smuk ud så man fremviser en flot eqipage. =)

• #16   22. maj 2006 Jeg har det sjovt med at ordne heste TOTALT, og inde på banen både før og efter, er det SERIØST! heeh , Ja, hesten skal være clean, og total shinet op. Ikke nødvendigvis med show shine!

Kommentér på:
Hvad går du mest op i?

Annonce