{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Pas sendt efter 31, Januae 2010??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

sendte min ansøgning om pas på min pony ind d. 27 december, og fik det tilbage fordi der manglede stempel fra dyrlægen... typisk.. -_-'

Når men nu sender vi den ind igen idag, med stempel:D

Får man en bøde eller hvad h**** sker der når man nu sender ind for sent? smiley

Synes forøvrigt de er lidt upro. I sedlen tilbage hvor der stod hvad der manglede har de stavet min ponys navn MEGET forkert, så har printet hendes navn ud fra computeren, så man ikke kan være i tvivl hvad der står. Vil nødig have en pony der hedder LITTEL MURMAID
og Ikke LIttle Mermaid, som er det rigtige smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas sendt efter 31, Januae 2010???
  • #2   25. jan 2011 Min dyrlæge var ude og give min vallak jeg lige har købt den først vaccine (han har alrdig været vaccineret før) Også sagde hun jeg bare skulle sende den ind, det ville der ikk ske noget ved, bare jeg fik ham vaccineret igen om en månede, så det håber og tror jeg ikk

• #4   25. jan 2011 Ja, men nogen står i problemer som mig, har købt en, hvor tidligere ejer ikk har fået lavet pas til tiden,

Men jeg stoler på min dyrlæge, som sagde det ikk var noget problem

• #6   25. jan 2011 Den har brandemærke med tal under og rødt pas
    Han mangler kun medicin siderne

• #7   25. jan 2011 johnny D
    Hvor har du hørt med den ekstra afgift? Jeg ringede nemlig ind til Landcentret og spurgte, og fik at vide at der ikke skete noget ved det endnu, det var der nemlig ikke blevet fastsat regler omkring.

• #8   25. jan 2011 Det har han sikkert hørt ligesom jeg også har hørt, at første gang giver det en bøde, så en større bøde og SÅ falder der brænde ned smiley

Kender selv en der står med en u.reg hest der skulle have været reg. sidste år, hun får det bare lavet og sendt ind

• #9   25. jan 2011 * Charlotte Berwald *, Ja hørt.. Men hvor??
    Jeg vil da sådan set godt vide, hvilken info, som er korrekt..

• #12   25. jan 2011
    johnny D
    Nu har jeg gennemlæst det ,du linker til, men er ikke blevet meget klogere.
    Hvor finder jeg artikel 3, 13 og 15? Fordi i det resterende omhandler det ikke for sen chipmærkning.

• #16   25. jan 2011 Heste der født i 2001 skal have pas senest D. 31/12 2011, nu ved jeg ikke lige hvor gammel din er!(-;

• #17   25. jan 2011 johnny D
    Nu har jeg så læst det hele igennem og jeg kan stadig ikke se, der kommer afgifter oveni. Jeg kan heller ingen steder se, at straffen omtalt i paragrafferne omhandler for sen indsendelse af pas. Der står, at de der overtræder forordningen straffes med bøde, og når jeg så gennemlæser de punkter, de henviser til, så omhandler det, hvis dine dyr ikke er chippet, men intet om, hvad der sker, hvis det sker efter fristen.

Jeg tror nu stadig, jeg læner mig op af, at Landscentret siger, der endnu ikke er vedtaget nogen straf for det.

• #18   25. jan 2011 okay har lige et spørgsmål ingen af mine er blevet chippet eller noget
    kan sku ikke finde ud af hvem der skal chippes og ikke,er der nogen som gider skære det ud i pap for mig
    har to heste med rødt pas skal de chippes eller bare ha sendt passet ind og sat medicinsider i
    har så 2 andre der ikke er noget på et føl på 7 mdr og en vallak på 22 år
    hvad med dem
    har så en ældre dame på 18 år der er lu reg,bare et papir
    er der nogen som kan svare

• #19   25. jan 2011 Ale hesate skal have chip og pas med medicinsider, dog mener jeg at heste med synlige brændemærker stadig kan slippe for chip, men det kan dyrlægen svare på med sikkerhed.

Dem med Bordeaux pas, dem skal du have chekket, om der er lavet udførlig beskrivelse af dem i passet, hvis der er det, skal du udfylde en formular, der hedder ombytning af stamtavle til pas og indsende til landscentret sammen med passet.

De andre skal chippes og besigtiges og papirerne skal indsendes. Også den gamle smiley

• #20   25. jan 2011 Dog skal der var tal under brændemærket, for de ikk skal chippes:-)

• #21   26. jan 2011 okay og hvad er sidste frist for det,og hvad sker der hvis man ikke gør det

• #22   26. jan 2011 Dyrlægerne må ikke behandle din hest med penicillin, hvis den ikke er chippet, da de skal indføre i passet, hvad medicin den har fået og hvornår.

Den unge skulle have papirerne i orden inden 1 januar i år, de to gamle skal inden , januar næste år og de to sidste kommer det an på alderen.

Kommentér på:
Pas sendt efter 31, Januae 2010???

Annonce