{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salt?
  • #1   28. feb 2011 en alm. hest skal have 1 spsk salt til vedligehold/let træning hver dag.

Min kan ikke lide salt, så hun bliver nødt til at have det i foderet. sveder de meget, er det elektrolytter.

• #2   28. feb 2011 ja det er ihvertfald godt for hesten hvis den har en sliksten hængende....det er lidt ligesom vitaminer for os:D

• #3   28. feb 2011 Hesten burde være dækket ind med foderet, men hvis den ikke er det kan det være en ide at hænge en salt/mineral slik sten i boksen, men nogle heste bruger den til tidfordriv og kommer til indtage store mængder salt og det er derfor nemmere at dosere i foderet, men hvis din hest kan styre sit behov er det en go ide med en salt sten(:

• #4   28. feb 2011 ^^

Nå ja det glemte jeg at skrive:
    Man kan kæbe noget pulver i din nærmeste heste/foder butik man kan tage i foderet:D

• #5   28. feb 2011 Lad VÆRE med at hænge en saltsten op. En hest kan ikke selv vuderer hvor meget salt den har brug for. Nogen æder en saltsten på en uge mens andre aldrig rører ved den.... Put hellere en smule salt i deres foder, så DU kan kontrollere hvor meget de får. smiley

• #6   28. feb 2011 Min kan fint styre det med en sliksten. Han bruger vel et par mdr. på at fortære et kg. Han får himmalayasliksten, så der er også masser af mineraler i.
    Langt de fleste heste, kan sagtens styre hvor meget salt de skal have, og personligt synes jeg altid de skal have adgang til salt og mineraler. Men nogle heste kan sikkert udvikle adfærsproblemer i stil med vævning og krybbebidning, hvor de bare slikker alt salten i sig på meget kort tid - og det skal man selvfølgelig være opmærksom på, for det er ikke særlig sundt.

• #7   28. feb 2011 Ville nok bare købe den der Himalaya Saltsten til at hænge den i Vivis boks. smiley og lad hende prøve det.

Kommentér på:
Salt?

Annonce