{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

CRTS
CRTS
Tilmeldt:
20. jan 2006
Følgere: 164 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.523

hvordan får i tid ? {{forumTopicSubject}}

til alle jer med mere end én hest, hvordan får i tid til at ride alle de heste ?

Jeg har kun Rony og syntes det kan være svært nok at nå ham, ikke fordi jeg er stresset, men kunne ikke forestille mig at ride 1 eller 2 mere ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan får i tid ?
  • #1   7. jun 2006 Jeg har jo to heste , snart nummer 3 ..
    Rider kun seriøst på den store hest , da ponyen er jeg blevet for stor til , og vil ikke sælge hende , så hun er blevet sat i fol .. Hende rider jeg kun ture på ..
    Men tror det er lidt nemmere for mig at have flere end en hest , da mine står hjemme . Dem der har heste optaldet et andet sted , har nok mindre tid til hest jo ??


  • #2   7. jun 2006 Jeg rider heldigvis kun 2 nu, Hanita og Glatty. men det var også ekstremt svært, syntes jeg, at nå at ride alle, da jeg red tre, for jeg har en halv time til og fra skole(på cykel), og jeg skulle samtidigt ordne stalden, lektierne og så vil man da gerne have tid til venner og hvad der ellers er (; Men nu har jeg (næsten) ingen problemer med at nå begge heste, jeg rider bare ikke 1 time på hver hest, men kun omkring ½ time. nogen gange rider jeg kun den ene, så den anden får fri? (:

  • #3   7. jun 2006 Jeg rigtig heldig fordi racen Irish cob er en meget rolig hest, i værtfald er mine to, men den kan godt tåle at stå i en uge uden man rider den, så jeg rider dem mest i weekenderene fordi de står i sverige så jeg har masser af tid hehe men jeg har jo kun to

  • #4   7. jun 2006 Jeg rider 2, kan godt nå dem begge, en time på hver. men da den ene (min unghest BIII) ikke står hjemme er der jo også noget køre tid osv. men kan godt nå det, samt lektier til gym, mit arbejde (arbejder tisdag, torsdag og hver anden lørdag)
    Jeg rider somregl dem om aften, før jeg ordner stald klar til natten...
    Det er hårdt, men det har jeg jo selv bestemt.
    men om et par år bliver det endnu værre..
    hehe.. for har jo et par plage som skal tilrides om 2 år, men det går nok.. smiley


  • #5   7. jun 2006 Men jeg rider mest min vallak fordi ham stiller jeg snart op i nogle stævner og Giga rider min far ofte

  • #6   7. jun 2006 jeg synes ikke tiden er så slem, jeg rider 2-4heste om dagen, plus skole fra 8-3 de fleste dage , og laver skam os mine lektier , men så er der heller ikke tid til ret meget andet smiley

  • #7   7. jun 2006 Jeg rider 3.. det kan nogle gange være lidt svært at nå, men det plejer nu ikke at være så slemt.. så laver jeg bare lektier om aftenen.. hehe..

  • #8   7. jun 2006 Jeg rider kun Zitana, men er tit med til at til ride heste, så rider ca 2 om dagen, men heldigvis skal ugehestene ikke rides så længe, men jeg har altid mega mange lektier for, så kan kun lige nå det jeg skal

Kommentér på:
hvordan får i tid ?

Annonce