{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At stejle? (:
  • #1   15. mar 2011 Hvordan har du da gjordt? smiley

• #2   15. mar 2011 Man skal ikke lærer sin hest at stejle medmindre man 100% kan garantere at hesten aldrig skal sælges.. Det kan du ikke som 14 årig..

• #3   15. mar 2011 *Fjordlænderen *: Øhh.. Det kan du da ikke vide?!

• #5   15. mar 2011 Jeg synes bestemt også, man skal tænke sig rigigt godt om, før man opfordrer og lærer sin hest at stejle! Det kan meget lært blive et stort problem, så kan være svært at korrigere....jeg ville bestemt aldrig lære mine heste den slags....

• #6   15. mar 2011 Ja tak..det ved jeg. Min hvide hest synes også tit, han vil vise en piaff i stedet for en parade. MEN forskellen er at stejleriet kan blive meget meget farligt. Det kan piaffen ikke....

Jeg synes ikke, man skal lære sin hest at stejle.

• #7   15. mar 2011 Må tilslutte mig KA. Jeg syntes det er så forkert at lære sin hest at stejle.. Det kan virkelig gå så grulig galt.. Jeg ved mange gør det med deres triks ponyer, fra jorden af.. Jeg ville personligt aldrig bruge det.. Heller ikke på ponyer..

• #8   15. mar 2011 Jeg lærte min fuldblods hoppe at stejle, på omtrent samme måde som * Don & Line Zederkof *

Dog vil jeg stærkt fraråde folk at lære hesten at stejle, medmindre man skal bruge det til shows eller lign. Hvis du lader andre ride din hest, kan de komme til at give signal til stejl, ved en fejltagelse og det kan gå grueligt galt (jeg taler af erfaring, billeder kan ses på min hest profil). vil bestemt ikke opfordre folk til at lære hesten det..

• #9   15. mar 2011 . elviraveje . - Jo det kan jeg godt.. Jeg kender ingen 14 årige der når de begynder at gå højere op i skole og drenge der forstat beholder hesten hele livet igennem..

Hvis man lærer hesten at stejle og den bliver solgt, kan den hurtigt ende som at blive "problemhest"

Kommentér på:
At stejle? (:

Annonce