{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
245 visninger | Oprettet:

at stejle {{forumTopicSubject}}

uha, var ved at skide i bukserne i dag, jeg var ude at se Natascha og Maloor få undervisning, der var der en hest på 170 i stg, der steglede meget langt op, så langt at jeg måtte holde mig for øjnene, blev faktisk skide bange, den så ud til at vælte bagover med den unge pige, tror hun er 18 år, eller derom kring, maloor og Natascha var også på banen, så ved slet ikke hvad jeg blev mest bange for, jo i bund og grund ved jeg det godt, jeg var så bange for at hesten skulle vælte bagover og smadre pigen, nr 2 var at jeg var bange for at hun faldt af, og mine, altså natascha og maloor kom galt afsted på grund af det.

Det lyder lidt rodet, undskyld for det.

Anita W

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at stejle
  • #3   21. jan 2009 Heste har som regel en glimrende balance selvom de står på 2 ben.. Jeg har også prøvet det en gang, dog på en noget mindre hest som rent faktisk gik bagover.. Den blev sur fordi jeg kunne holde mig fast i alle dens andre krumspring, og så smed den sig for af det skulle jeg..

• #4   21. jan 2009 Hader virkelig at se heste stejler, også at side på det. Men Avila har også gået bagover med mig. Tror det var 5 gang ca hun sprang med rytter så havde heldigvis springvest på..

Kommentér på:
at stejle

Annonce