{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

handelsundersøgelse. {{forumTopicSubject}}

<b>Hejsa</b>

<b>hvad koster en handelsundersøgelse ca. uden røngten, omkring vestsjælland?</b> (sig gerne jeres pris bare i bor på sjælland, det kunne jo være det ikke var så langt væk;))

skriv også gerne hvad det koster med røngten, hvis i ved det.

<i>VH Anna Johnsen</i>

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  handelsundersøgelse.
  • #1   16. mar 2011 jeg gav omkring 1400 kr for alm. handelsundersøgelse, det var gimlinge

• #2   16. mar 2011 Jeg gav omkring 1400kr også da jeg fik min gamle igennem, og sorry men de penge var vilt dårligt givet ud. en hver med heste forstand kunne se de ting hun kunne se. jeg ville hellere bruge pengene på en kiropraktor få ordnet tænder., tag en snak med smeden der ordner hesten, så har du en rigtig god start.

• #3   16. mar 2011 tak, syntes bare det er lidt dyrt måske:) Havde nemlig fundet noget til 600 kr. i sorø. Men så, så det var for 2006:(

<b>Tak for hjælpen ;)</b>

• #4   16. mar 2011 Tina: Nu skal den jo igennem handelsundersøgelse hvis man skal have forsikriet hesten, så har man jo ikke rigtigt noget at bruge de andre ting til.

• #5   16. mar 2011 Jeg ville ikke tænke så meget over prisen, men i stedet være sikker på,
    at det var en sund og rask hest man fik.. OG også få taget røngten..
    En hest kan sagtens fejle noget i benene uden at en bøj prøve afsløre noget!

• #7   18. mar 2011 kan kun give - Pernica Fofo - ret.. pengene er rigtig godt givet ud. En handelsundersøgelse viser da en del. men desværre ikke nok!!

og så sørg for at være der under alle undersøgelserne !! Jeg er desværre en gang blevet snydt på det groveste fordi jeg ikke var til stede er dyrlægen åbenbart var til at "bestikke" for det var en dyrlæge jeg havde valgt smiley

Kommentér på:
handelsundersøgelse.

Annonce