{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handelsundersøgelse
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   25. apr 2018 Ring og spørg din dyrlæge.

    Det varriere meget fra landsdel til landsdel, fra Klinik til klinik, og så har det stor betydning hvor omfattende en handelsundersøgelse du vil have foretaget. smiley


  • #2   25. apr 2018 Afhænger både af geografi, den enkelte dyrlæge og hvor meget man vil have undersøgt.

    Jeg gav i november så vist jeg husker ca. 1800 inkl. kørsel for handelsundersøgelse uden røntgen. Det var på Fyn.


  • #3   26. apr 2018 Jeg gav ca. 2000kr. uden røgten inkl. kørsel, vi delte prisen af kørsel med 2 andre. Jeg brugte Højgård Hesteklinik ved århus smiley

  • #4   26. apr 2018 1) Vælg, hvem der skal være din dyrlæge fremover.
    (Brug ikke sælgers.)

    2) Knap 2000 kr for klinisk undersøgelse er vist pris niveauet.


  • #5   26. apr 2018 Jeg ville nu ikke umiddelbart regne med at skulle finde min fremtidige dyrlæge til handelsundersøgelse. Ikke medmindre hesten løbes tæt på hjemmet. Ellers er dyrlægepengene ret hurtigt brugt på kørte km istedet for på undersøgelse.

    Jeg forhørte mig ganske enkelt om hvem sælger brugt og spurgte så til venner og bekendtes erfaringer med andre dyrlæger i området til jeg fandt en, jeg brød mig om og så ringede jeg og fik en snak med ham. Og det var et godt valg, i hvert fald følte jeg mig rigtig godt behandlet og hesten fik et særdeles grundigt tjek.
    - men jeg tvivler da på jeg nogensinde kommer til at bruge denne dyrlæge igen, medmindre jeg da igen finder på at købe hest i netop det område.


Kommentér på:
Handelsundersøgelse

Annonce