{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Salg eller udlån ???? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har en utrolig dejlig ung Fjordhest på 4år, som jeg har i ridning nu, dette går SUPER godt, men glæden holdte ikke, da jeg endnu engang er blevet meget syg og har set i øjnene at sygdom og så ung en hest bare ikke går sammen..

Derfor har jeg sat ham tilsalg..
Men er sku i tvivl, for jeg syntes bare han udvikler sig så enormt og han har lige det som der kræves til Fjordhestestævnenerne, han har stor vilje og kan nå rigtig langt.

Ville jo helst han kom hen til nogel som ville bruge ham i fjorheste regi, men det jo bare ikke sikkert, så har gået og leget lidt med tanken om måske udlåne ham til en super god rytter.
For hvem siger ikke mit helbred bliever bedre om 1 års tid...

Jeg kunne så godt tænke mig imellemtiden at låne en ældre gerne hest, så jeg stadig bliver holdt igang og det også hestene som holder humøret oppe når de dårlige dage er der. En som ikke behøves rides hverdag..

Er der overhovedet nogle som tør låne deres heste ud mere ?????
Ja vi er jo nogle som er til at stole på, men har jo så også set en masse som ikke hvar det, øv altså, de ødelægger det jo ligsom for os , som kan overholde aftaler osv..

Hva ville I gøre ???

Ps. hvis du tør låne din hest ud til mig så skriv gerne en pb. smill

KH Bitten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg eller udlån ????
  • #1   4. apr 2011 jeg har lige lånt min Rowan ud til en rigtig sød pige, jeg tør godt da jeg vil besøge ham hver 3 md, også kan jeg jo hurtig se om han har det godt, Rowan var både til salg og udlån for at jeg kunne få den helt rigtige rytter hvilket jeg ikke tvivler på jeg har fundet, og jeg slap for at sælge, men ja der var rigtig mange useriøse henvenlser på ham

  • #3   4. apr 2011 Hej

    Jeg har hesten stående et sted hvor der ikke er mange der gider komme ud SMILL og har ikke råd til at havde ham stående på en rideskole, derfro kunne Udlån værer perfekt for mig..


  • #5   4. apr 2011 syntes du skal lede efter den rette låner, er sikker på at du mærker når det er den rette der kommer, også bare giv det den tid det tager at finde den rigtige låner, for med en god kontrakt og masser af opsyn med hesten tror jeg ikke det er så farligt, min låner har fået afvide at hvis der er det mindste og jeg ikke føler at Rowan har det som han skal vil han blive afhentet

  • #6   4. apr 2011 Tror sagtens du kan finde en låner, der er til at stole på smiley Som Rikke siger, mærk efter og føl med dig selv, om det er de rigtige der har været og kigge på ham. Og så sørg selvfølgelig for at få lavet en ordentlig kontrakt. Det er altid vigtigt. Og ellers så kom og besøg den gennem låneperioden, både aftalte besøg, men også uanmeldte. Så ved du hvordan den har det smiley

  • #7   4. apr 2011 lige præcis det jeg mener jeanette :o)

Kommentér på:
Salg eller udlån ????

Annonce