{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
284 visninger | Oprettet:

Uheld {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude at ridetur men to af mine veninder i dag, Katharina og Kamille. Vi kom til sådan en lille bakke der gik lidt ned af, man kunne sagtens trave ned ad den, men Kamille kan ikke så godt lide at trave ned ad bakker uanset hvor små de er.
Katharina og jeg travede ned ad og Kamille skridtede.
Da vi var kommet ned råbte Katharina om hun var med, hun råbte nej og vi stoppede begge to op for at vente på hende.
Så kunne vi se Coco komme i fuld galop med Kamille hængene i tøjlerne og prøvede at holde sig fast. Coco bukkede og hun kunne ikke stoppe ham. Da han nåede ned til os faldt hun af og landede på siden lige ned på hende arm og videre om på ryggen. Det så ret voldsomt ud for hun faldt af mens han galoperde og hun havde meget fart på ned af ham.
Hun slog sin arm rigtig meget og vi prøvede at få fat på hendes forældre, men vi kunne ikke. Vi begyndte at trække tilbage, hun kunne ikke komme op for hun kunne slet ikke bruge sin højre arm. Vi kom tilbage til stalden og fik fat på hendes far som kom og hentede hende.
Lige nu er hun på skadestuen, men jeg er meget bekymret over hvad der er sket.
Hvis vi tænkte os om inden vi gjorde det kunne vi jo godt regne ud at Coco nok ville komme bagefter, så jeg føler lidt at det er min skyld hun faldte af.

Vi har redet tur sammen før hvor jeg var meget foran hende uden der skete noget, men man kan jo aldrig vide hvad han gør.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uheld
Kommentér på:
Uheld

Annonce