{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.274 visninger | Oprettet:

Kæmpe ros til TRYG Forsikring {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne dele en rigtig god oplevelse med jer i forhold til TRYG forsikring.

Min 6 årige hest har de sidste knap 9 måneder kæmpet med en kodesenebensbetændelse, som desværre ikke har ladet sig stoppe og tilsidst gjorde min hest urengående også når han havde fri. Fremtiden var ikke lys og hesten ville kun få mere ondt. Derfor tog jeg den ufattelig tunge beslutning, at lade min super dejlige og altid glade og kærlige hest få fred, mens han trods alt stadig havde det OK. Derfor skulle jeg jo bruge min hesteforsikring, hvilket er f'ørste gang, jeg prøver.

Hesten blir undersøgt på Ansager og jeg beslutter i samråd med dyrlægen, at det skal være slut. Dyrlægen sender en attest på hestens tilstand til TRYG om fredagen. TRYG har så dette brev mandag. Allerede torsdag ligger der et svar i min postkasse fra TRYG. Deres dyrlæge har set på hestens anamnse og er enig med Ansager. De accepterer deres erstaningspligt og jeg skal blot oplyse, om jeg ønsker at beholde hestenog få en halv præmie udbtalt eller om jeg ønsker at lade den aflive og få hele præmien. Jeg skal også oplyse et kontonummer til indbetaling af erstatning.

Hesten har ondt dagligt og vil aldrig blive bedre, så derfor er min beslutning klar. Hesten skal have fred. Fredag bestiller jeg en tid til aflivning tidlig tirsdag morgen.

Det var ganske forfærdeligt at sige farvel til min smukke elskede skat - hold da op!! Men han fik en tryg og værdig død tirsdag morgen.

Da vi kommer hjem, sender jeg en mail til TRYG, at hesten er aflivet og jeg ønsker pengene indbetalt på XXXXXX kontonummer.

25 minutter efter,bliver jeg ringet op af TRYG. Damen spørger, om det er i orden, at de har indbetalt pengene på kontonr YYYYYYY, som er det nummer, de normalt indbetaler erstatning for dyrlægeregninger på. Ja, selvfølgelig er det det...jeg kan jo selv flytte pengene. Onsdag morgen står pengene på min konto.


TRYG leverede det, man har brug for, når man står i den utrolig triste situation...HURTIG og professionel sagsbehandling unden pjat.

4 dagens sagsbehandlingstid incl forsendelse, stor venlighed ved kontakt og udbetaling af pengene omgående - hvad mere kan man forlange??

Jeg er meget tilfreds og forsikrer igen hos TRYG, når jeg engang får en ny hest.


Jeg ønsker ikke nogen stor debat om TRYG - jeg ønsker bare at dele denne gode oplevelse i en trist situation med jer. Faktisk skal der også lyde en stor ros til Ansager...til kontorfolk og dyrlæge. De har ordnet alle papirer osv, været venlige og professionelle og givet min hest og jeg en helt optimal behandling, selvom det er utrolig trist....

Tak til dem alle...Og R.I.P min smukke kærlige Grunk!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæmpe ros til TRYG Forsikring
  • #1   14. apr 2011 dejligt at du har haft en go oplevelse med dem smiley vi har alle vores forsikringer hos dem, og har kun oplevet velvilje hos em når vi skulle bruge vores forsikringer smiley

  • #3   14. apr 2011 vi har også tryg og er yderst tilfreds

  • #4   14. apr 2011 dejligt at der ikke er besvær med forsikring eller andet, når du i forvejen har truffet en hård beslutning..

    hvil i fred Grunk. Han var en smuk hest. God bedring til dig smiley


  • #5   14. apr 2011 Er din "nye" hest død.. Det er da super trist. RIP lille hest smiley

  • #6   14. apr 2011 dejligt at høre en god historie det er altid det modsatte man hører.
    jeg har selv tryg og venter på min dyrlæges dom over min egen hest, håber tryg handler lige så hurtigt og professionelt i min situation hvis det skulle komme dertil.

    en trøstekram herfra i en svær tid håber du hurtigt finder dig en ny bedste ven der kan aflede (ikke erstatte) tankerne fra det triste ..



  • #7   14. apr 2011 Trist med din hest. Men ja bortset fra prisen har tryg også altid dækket som lovet når jeg har sendt dem dyrlæge regninger.

  • #8   14. apr 2011 Jeg har også TRYG til at forsikre min "gamle" hest...den er kun livsforsikret for 30 tusind + dyrlægeforsikring. Da den brækkede benet, blev indlagt og opereret, betalte TRYG de 75% helt uden problemer, hvilket de også gjorde, da hesten kort efter blev MRI cannet (som koster 8500 + moms). Jeg har været yderst tilfreds og betaler gladeligt forsikringens præmie, selvom den er lidt dyre end så mange andre...Man får vel, hvad man betaler for.

    Og ja, det er ufatteligt trist, at så dejlig og ung en hest skulel herfra så tidligt. Men det var det eneste rigtige...for hans skyld. Heldigvis har jeg stadig min smukke hvide hest, som har været min bedste ven de sidste 12 år...det er en stor trøst.


  • #9   14. apr 2011 Det lyder rigtig godt kirsti.. Det lyder hvertfald til, at du har fået verdens bedste behandling, både igennem ansager og hos TRYG. Det er de historier man sommetider godt kan bruge, når man snakker om forsikringsselvskaber.. Man høre jo rigtig tit, hvordan de er når der først skal udbetales penge for en aflivning.. Det er jo tit hesten går rundt længe, inden de går med til en aflivning.. :S Det hvertfald det jeg har oplevet..

Kommentér på:
Kæmpe ros til TRYG Forsikring

Annonce