{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

Træt men ingen feber {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg har denne dejlige friserpart, som det bare er gået fremad med på det sidste især under ridningen.

Men her i den sidste uges tid har han været lidt små træt. Søndag var der løsspring, og i stedet for at springe var han bare tumlet ind i springene og var ikke meget for at gå i longen, stod bare og kiggede. Mandag skulle jeg ride, der var han rigtig sløv, ikke doven men svær at få frem og stoppede hurtigt igen, og stod egentlig bare og hang hvis han kunne få lov. Vi tog hans feber, men der var intet. Igår regnede det så kunne ikke ride så odnede ham bare. Og idag har jeg så reddet, der er ikke den vildt store gang i ham, vi skidtede af med en tur og der sakkede han hurtig bag efter, og gik bare og hang.

Hvad er der dog i vejen med ham? Der er ingen feber. Overvejede om det var fordi at han har nogle ømmehove ( har en slem surstråle og skal til at have smed, mon strålen er øm derfor?), men han er træt, kan han mangle nogle vitaminer eller noget?

Har det sidste år ikke lavet noget specielt, og er først kommet i ridning for 2 mdr siden ca. 3-4 gange om ugen alt efter vejr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt men ingen feber
Kommentér på:
Træt men ingen feber

Annonce