{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bukhov ?
  • #1   27. apr 2011 der skal i hvert fald gives en del afslag i prisen -personligt ville jeg slet ikke købe sådan en hest, uanset hvor dejlig den så ellers måtte være.

-det er jo lidt sent at rette helt op nu, selvom en dygtig smed self kan gøre meget for at hjælpe.

For mig er det en alvorlig fejl, og kender ikke mange heste med lidelsen der har holdt længe med intensiv brug.

Men self er der forskellige grader af bukkehov.

• #2   27. apr 2011 Det kommer an på en dyrlægeerklæring, hvis den skal sælges... nogle kan bruges helt optimalt hele deres liv, men det kræver indsats så snart det opstår som føl smiley

Men lidt vil det nok have at sige...
    Personligt ville jeg heller ikke købe en hest med bukkehov, så det er nok mere det at finde en køber der er problemet smiley

• #3   27. apr 2011 det har I nok begge ret i .. men har det betydning når hun kommer på stævnepladserne? jeg har ikke selv haft hende siden føl, derfor har jeg ikke kunne have gjort noget før .. men har haft dyrlægen til at kigge på det, og han siger at hun også må bruges som normalt, idet hun har haft det så længe, som hun ikke har. vi snakkede om en operation, men han sagde at det kunne risikere at hun ikke ville kunne bruges, da hun har vænnet sig til den benstilling som hun nu har .

• #4   27. apr 2011 AnneT: Så længe hesten er rengående og ikke bliver uregelmæssig, så har det ingen betydning på stævnerpladser - min hvide hest har også en tendens til bukkehov på den ene forben og han har da klaret sig fint smiley

Men som de andre skriver, så er det en alvorlig faktor i risikoen for nedsat holdbarhed, og jeg ville heller ikke købe en hest med bukkehov en anden gang. Nu findes bukkehove jo i mange forskellige grader, og det spiller jo ind, men generelt, så tror jeg, det reducerer hestens værdi væsentligt.

• #5   27. apr 2011 For dit eget brug om at gøre, så har det ingen betydning så længe hesten er rentgående smiley

• #6   27. apr 2011 self skal du gå ned i pris. men så meget behøves det jo heller ikke og være, hvis den stadig kan bruges som ride hest (:

MEN! husk for guds skyld og oplys det i annoncen !!!!!1

• #9   27. apr 2011 noget gør det vel altid ved prisen at hesten har en fejl??

og det vil være en dum ide og avle på hende også, da bukkehov kan være arveligt.

• #10   27. apr 2011 Min Negus har lidt bukhov på det ene forben.. han er rengående og blir brugt til travløb. han har smed lidt oftere end de andre, men der har aldrig været problemer af nogen art.. så med mindre det er meget slemt ville jeg ikke spørgsmålstegn ved det.. men ja den falder nok lidt i værdi desværre...

Kommentér på:
bukhov ?

Annonce