{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

katte dræbt i trafikken {{forumTopicSubject}}

sidder her og er lige kommet ind efter vores kat er blevet kørt over smiley
sidder total græde færdig, har haft den kat i over 10 år !, og nu er den her ikke mere.
og det mest respektløse er fandeme at den idiot der har gjort det ikke kommer og siger det, hvorfor gør ham/ hende der har gjort det ikke det ?`
ville i gøre det ?
og hvor længe har katten ligget der ude ved vejen ?
vi fandt ud af det ved at en flink ung pige kom ind og sagde det, hun så den lå der og stoppede og kom ind og sagde det, men katten var ikke helt død den lå og led !
hvor længe har den ligget der ? smiley
hende der kom ind og sagde det var os helt færdig, men sys fandeme det er rart der er nogen der siger det !
men eej hvor er det svært, savner den allerede, dens miauen når den ville ha opmærksomhed, dens nussen om aftenen inden man sov, og at den hoppede op og lagde sig ved en , neeeeeeej, hvorfor lige vores kat ?!
og for at gøre det værre kommer der en civil betjent, og stopper op, han siger så "flyt jer så knalder jeg den en så lider den ikke"
ej seriøst, kunne ikke klare han sagde det smiley
det fik han IKKE lov til, vi ringede efter dyrlægen istedet

tak hvis i gad læse det var bare nødt til at skrive det ned

undskyld mit sprog men kan slet ikke ha når nogen dræber et dyr, måske ikke med vilje men at de ikke kommer og siger noget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte dræbt i trafikken
  • #1   23. jun 2006 Arj hvor sørgeligt, og det kunne den betjent altså ikke sige, han kunne i det mindste sige det med nogle ordentlige ord smiley

• #3   23. jun 2006 nalle: nej, han sagde det mega hårdt ment og så står jeg der selv sammen med min bror, og venter på min mor kommer, og hva tør jeg sige mod en stor betjent, jeg er bare en pige på 14 år.
    er bare helt knust.

line: taak

dyrlægen har lige været og give hende sprøjten, heldigvis den dyrlæge vi os bruger til hestene så kender hende smiley
    den fik sprøjten og så pev den og sov stille ind smiley eeej er helt knust

• #4   23. jun 2006 Mette J: Ja kan godt forstå det. Han burde da bare holde sin k-æ-f-t s;

• #5   23. jun 2006 Mette J: Men det der er bedst er at få en ny kat hurtigest muligt, og bliv knyttet til den, selvom det kan være hårdt at der lige pludselig kommer en ny " ind i huset" da du er vant til din gamle kat smiley

• #6   23. jun 2006 Jeg mistede også min gamle kat, han var alergisk over for mennesker fik vi a vide, eller også var det husdyrmider..
    Men har fået en ny nu, og tænker slet ikke på den gamle (:

• #8   23. jun 2006 nalle: ja bare den kommentar!
    vi har flere katte men er bare ikke knyttet til dem på samme måde smiley
    den her betød virkelig meget og er vokset op med den smiley

stephanie: Okæii .. smiley synd ! gør mig ondt, men godt du ikke tænker på den mere ..

• #9   23. jun 2006 line: har andre men de betyder bare ikke det samme for mig

• #10   23. jun 2006 Ja, jeg ved det er let for mig og sige, men ved selv hvor svært det er, hvis man er meget tæt knyttet t noget, og så er det væk..
    Men prøv og tænk på noget helt andet..
    Og gør ig bare ondt og høre det med din kat manh' sss;

• #11   23. jun 2006 Min hund King døde også idag smiley men det var aflivning ved dyrlægen
    Vi træffede den hårde beslutning i mandags hvor han næsten ikke kunne gå op af sin kurv. vi fik en tid fredag hos dyrlægerne i sommersted hvor han blev aflivet.
    Da han fik den første sprøjte gik han glad rundt og skulle lige hen og snakke med mor, far, min lillesøster og selvfølgelig mig. men efter et par minutter blev han sløj og jeg satte på gulvet hvor han lagde sig på mit skød og sov. Det var utrolig hårdt at sige farvel til sådan en dejlig hund der har været der så langt tilbage jeg kan huske. men nu har han fred og har ingen smerter mere. :')

• #12   23. jun 2006 camilla: ej hvor trist, men godt i tog den beslutning ! smiley

ej men så da katten fik sprøjten pev den og så sov den stille ind.
    men dyrlægen sagde: at grunden til den ikke var urolig var fordi den havde så mange smerter at den var gået i chok smiley

• #13   23. jun 2006 Ej en dum civil betjent!! Kan heller ikke klare sådan nogen der slet ikke har nogen følelser for dyr.. Og selvom de ikke har har andre nok!

Er ked af det på dine vejne:'(

• #14   23. jun 2006 stephanie: ja, ved godt det er bedst men bare lidt svært smiley
    mange taak, har det os bare dårligt over at ha set min ellers så friske og dejlige kat sådan

• #15   23. jun 2006 mathilde: mange tak, ja og jeg kan slet ikke klare det at miste dyr og så står han og siger sådan.

• #16   23. jun 2006 ej hvor sygt.. stakkels kat
    men jeg var faktisk på en måde lidt stolt over at king lagde sig til at sove ved mig for han blev 15 og lidt over ½ år gammel så han har været der hjemme før jeg blev født og han har altid passet på mig fx. engang da en mand kiggede ned i barnevognen til mig bed han ham i hånden fordi han troede at han ville gøre mig ondt hehe..
    jeg har så mange gode minder fra ham smiley

• #17   23. jun 2006 men at nogle mennesker er så kolde over for dyr kan jeg slet ikke klare

• #18   23. jun 2006 ja mega synd.
    Okæi, lyder til den var meget knyttet til dig smiley det er dejligt når dýr har det sådan, træls den ikke er mere smiley
    ja, jeg har godt nok os mange gode minder, men får hele tiden et billede frem hvor hun lå der ude på vejen med åbne sår når jeg tænker på den :'/

• #19   23. jun 2006 Ja syntes de er vildt dumme!
    Man står selv der total ked af det og så kommer de bare med den dummeste kommentar og man har bare lyst til dræbe dem!!!

• #20   23. jun 2006 nej, jeg kan heller ikke klare sådanne mennesker !

jaa ! helt enig smiley

• #21   23. jun 2006 hva ville i selv gøre hvis i kom til at køre en kat ned ?

• #22   23. jun 2006 Jeg mistede sel ven kat sidste sommer. Jeg havde taget ham til mig, da ejerne ikke gad passe ham mere. Nu var han jo en fertil hankat og ikke en nuttet lille killing mere. Så min kat tog ham med hjem, inviterede ham ind og lod ham spise af hans skål, mens han satte sig bagved og signalerede at han altså VAR inviteret. Så da vi flyttede på gård, flyttede han selvfølgelig med. Han var den smukkeste kridhvide hankat og han flyttede lynhurtigt over i stalden (af eget valg). Da jeg skulle flytte fra gården, var jeg tvunget til at give ham et nyt hjem. Han ville aldrig ha kunnet trives inde i en lejlighed.
    Men en morgen var han blevet kørt ned efter at have været på marken og jage. Det var gået stærkt og jeg var egentlig glad for at det gik som det gjorde, for så risikerede jeg ikke at skulle sende ham til et hjem hvor han måske ikke ville trives... Han blev begravet på gården.

• #23   23. jun 2006 Det med at køre en kat ned, har jeg ikke prøvet, men jeg kom engang kørende med min veninde på en mørk landevej. Pludselig ser vi en kat i siden af vejen, der bevøgede sig. Bilen foran eller foran igen havde åbenbart ramt katten for han var stadig varm og hjertet bankede på fuld drøn.

Vi ringede til dyrlægevagten, fik katten pakket ind og ind i bilen. Den var i chok og jeg sad hele vejen og kunne mærke hans hjerte slå svagere og svagere. Da vi kom til dyrlægen, var hjertelyden næsten væk, så han gav den en sidste sprøjte.

Det var hårdt...

• #24   24. jun 2006 maria: ej hvor trist med din kat, men alligevel ville den nok ikke have kunnet trives et nyt sted smiley

sys godt nok det er flot gjort af jer !

kan slet ikke forstå at folk kan få sig selv til bare at køre videre.

vores kat led, den var ikke helt død, så godt den har fået fred nu ! smiley

• #25   24. jun 2006 Ej hvor søgerligt;( det er bare så frygteligt når sådan noget sker! Det kan han fanme heller ikke være bekendt man, han kunne sku da se at i stod og var kede af det .. kan slet ikke tage sådan nogle mennesker!

knus

• #26   24. jun 2006 michelle: ja mega!, ej men det er ikke rigtig gået op for mig hun ikke er her mere smiley total ked af det ..
    nej, sys jeg heller ikke han kunne !

men mange tak

• #27   24. jun 2006 Ej hvor synd for dig!
    jeg fik selv min kat kørt over da jeg var 10 men de ringede og sagde det.
    jeg har faktisk selv kørt en kat ned.
    Den kom pludselig løbene ud på vejen under en hæk, jeg kørte kun 40 og prøvede at bremse og undvige men det var umugeligt, den var løbet direkte ud foran bilen.
    Min far var heldigvis med da jeg var fuldstændig grædefærdig, vi fandt den for at tjekke om den var død eller om den led.
    Den var heldigvis død og jeg var inde og sige det til ejerne (det mindste man kan gøre). De tog det pænt men var selfølgelig meget kede af det.
    jeg kunne ikke lade være med at græde havde det bare så dårligt følte mig som det ondeste menneske i verden selvom det jo ikke på nogen måde var med vilje, den kom så hurtigt og var umugelig at se.
    Så det er heller ikke sjovt at være den der gør det, men det mindste man kan gøre at at sige det.
    jeg kunne heller aldrig gå fra en kat der led.
    kan godt forstå din reaktion på betjenten han skulle have sagt det pænere. mange mennesker vil jo ikke betale for en dyrlæge (forstår det ikke) men vil bare gerne have den skal dø hurtigst muligt når den lider, så måske det var det han troede.
    men en frygtelig oplevelse, kan stadig huske hvor knust jeg var da min kat døde.
    mange varme og trøstende tanker herfra smiley

• #28   24. jun 2006 stine: ej hvor frygteligt !..
    ja, sys os at det mindste man kan gøre er at sige det, selv om det er hårdt !
    forstår din reaktion ville selv reagere på samme måde!
    vores led så desværre :'/
    men ja altså betjenten ville jo skyde den, han kunne i det mindste sige det lidt mildere, vi stod mig og min bror (begge 14) og min mor og en ung pige, der kom og sagde det, men det var IKKE hende der havde gjort det.
    ja Okæi, måske, men ville jo gerne havde dyrlæge da den kat virkelig betød meget !
    mange tak ..

• #29   25. jun 2006 Det forstår jeg virkelig godt, mine dyr betyder også alt for mig!
    Tror bare mange vælger den anden løsning og at det var det betjenten handlede efter, men uanset hvad retfærdiggør det ikke hans måde at sige det på.
    Forstår så godt du er knust, kan godt huske følelsen:-(
    man bør gå ind og sige det. Jeg tror der er to typer der ikke siger det; dem der er totalt ligeglade og så dem der føler sig så skyldige de ikke tør sige det.
    uanset hvad har folk jo ret til at vide det, det er jo ikke fordi man kører dem over med vilje (ikke normale mennesker i hvert fald) og da jeg var inde og sige det var de så søde, de bebrejdede ikke mig selvom de selvfølgelig var knust.
    Det tror man ikke nu men du skal nok finde en anden kat du også kommer til at holde meget af, den bliver aldrig som den gamle og det skal den heller ikke.
    Du skal jo på ingen måde have en erstatning, din gamle kat vil du altid mindes og den vil altid have sin plads hos dig. men derfor kommer der en tid hvor du vil føle dig klar til at give en ny dejlig kat et godt hjem smiley
    Det kommer en dag.... jeg føler virkelæig med dig.
    Elsker også mine dyr så højt at jeg bliver knust når der sker dem noget.
    Har mistet to katte, tre kaniner, to fugle og en hest i årenes løb så jeg forstår dig virkelig.
    Varme tanker fra mig smiley

Kommentér på:
katte dræbt i trafikken

Annonce