{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

taget ved næsen {{forumTopicSubject}}

hejsa nu skal i høre om en uheldig situration jeg har været ude for med hensyn til heste salg!

jeg satte min fjordhest til salg for en uge siden og ventede bare på at den rigtige familie skulle kontakte mig, det gjorde de så (troede jeg) de bød 14000kr for ham og kunne love ham et godt og blivende hjem med 2andre selskabt ponyer, han skulle bruges til hygge og sjov. det faldt jeg for med det samme og vi udbyggede en kontrakt!

K Ø B E K O N T R A K T
Hestehandel
Mellem undertegnede parter er der dags dato indgået følgende aftale om køb af hesten
Navn: Frederik *bamse*
Født, den: 2000
Signalement: fjordhest, gul, stjerne, tigerstriber på ben.
Vaccinations bog (udleveres i original); ja
Sælger oplyser, at hesten tidligere har været anvendt som; Dressur, spring og hygge hest.
Køber bekræfter, at hesten er købt med henblik på;
Daglig motion, kærlighed, og pasning.
Hesten er ejet af; Stefanie Rosendahl
Køber (fulde navn)
Købesummen er aftalt til;
(inkl. Sadel, hovedtøj) Kr. 14000dk.kr.
Sælger oplyser:
• at hesten ikke har skjulte fejl eller mangler
• at sælger fraskriver sig ansvar for fejl og mangler, som burde være opdaget af køber under besigtigelsen af hesten,
Parterne er enige om, at hesten forinden levering ikke skal dyrlægeundersøges
Sælger garanterer at hesten er fri og ubehæftet i enhver henseende.
Videre salg af Frederik skal oplyses til Stefanie og hun skal have første ret for tilbage køb af ham.
Frederik skal passes med smed, dyrlæge og div.
Stefanie skal til hver en tid have lov og adgang til uanmeldt at kigge forbi Frederik og gå ind til ham

hun skrev under på kontrakten og jeg kørte lørdag den 24/6 til vejle med ham.

i dag modtog jeg så denne besked:

Hej Stefanie

Som oplyst i kontrakten skal du have afvide hvis jeg videre sælger Bamse. Det gør jeg nu til 25.000 dkr. Hvis du vil købe ham for samme sum så skal jeg have besked inden 2 dage, ellers ophører de kontraktlige forpligtelser jeg har til dig i.f. m. dette salg. D.v.s. at din ret til at se Bamse bortfalder.

Med venlig hilsen
hestens nye ejer

hva siger i er man ikke bar svinet og taget ved næsen på det groveste her sælger man noget man holder af fordi man ikke selv har overskud til at passe ham og regner med det er til en god familie og så blir man bare taget ved næsen!!!
hvis jeg måtte udgive hendes navn og nummer havde jeg gjort det.

håber aldrig i oplever noget ligende


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  taget ved næsen
Kommentér på:
taget ved næsen

Annonce