{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pavo´s natures best / videbæk omega-3 balance
  • #1   14. jun 2011 natures best, hvordan "ser den ud"???

altså er der meget lucerne i eller minder det mest om muesli? eller??

• #2   14. jun 2011 Nature's best er meget "müsli-agtigt", og ligner noget jeg selv ville spise til morgenmad (: når det er sagt, har de heste jeg har set fodret på det spist det med stor glæde, men ikke specielt lang tyggetid og de har manglet "det ekstra" i glas og vitalitet. Jeg tror der mangler gode fedtstoffer nok til heste i brug, men det er kun en teori.
    Den anden blanding har jeg ingen erfaring med (-:

• #3   14. jun 2011 Jeg googlede lige begge blandinger, og ud fra hvad jeg læser er de henvendt til ret forskellig brug (-:
    Nature's Best er lavt på protein, fedt og stivelse, hvor Omega er meget mere energitæt. Så det kommer vidst helt an på hvad du ønsker at fodre på.

• #4   14. jun 2011 det er til isabella...

hun er i let arbejde, LC niveau og skovture...

hun mangler ikke energi i hverdagen... men er heller ikke overenergisk... dette ønsker jeg fortsat

hun skal ikke tage på i huld, men som sådan heller ikke tabe sig...

kunne godt tænke mig et foder, hvor der ikke er for meget havre i... men til gengæld ønsker jeg ikke at tildele havre ved siden af...

den smule havre der er i videbæks omega 3 gør mig ikke noget---

lige pt får hun marstall haferfrei på opstaldnings stedet... men efter hun skal flyttes, og jeg selv skal til at stå for foder, har jeg fundet ud af at hun ikke er dækket ind med det hun får nu...

af haferfrei skal hun have 2-2.5 kg for at være dækket ind... hun får kun cirka 1.2 om dagen.. og holder som sagt flot huld... så hvis hun skulle sættes op til næsten det dobbelte, ville det være for meget...

andre foder midler som kunne være gode at overveje???

hun har prøvet tjørnehøj mølle heste muesli spceial for flere år siden, den kunne hun ikke holde huld på (hun blev tynd)... samt produkterne for horselux synes hun ikke er fantastiske (der er meget "snulder" fra lucernen og melassen)

• #5   14. jun 2011 Jeg ville umiddelbart tænke Horselux til en som hende, der skal bruge struktur og lidt at holde huld på, men ikke er svær at holde i stand (:
    Specifikt tror jeg at dette produkt ville passe godt:
    http://www.vja.dk/multimedia/Care1.pdf
    Der er fodermængden også lav, 1,5 kg dagligt hvis hun arbejder let en times tid og vejer 500 kg smiley Og det er i hvert fald let og godt hvis du ikke ønsker at blande selv.

• #6   15. jun 2011 hun bryder sig ikke om horselux produkterne smiley

Kommentér på:
pavo´s natures best / videbæk omega-3 balance

Annonce