{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

Stabilisere maven? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

mine heste får forebyggende gærkultur, men efter dyrlægen sagde, gærkultur ikke hjælper så meget, fordi det er på mikrobe-niveau, er jeg blevet i tvivl.

Er der andre ting, der kan stabilisere maven?

Har også kigget på biomin DP, vil gerne prøve det, men lige høre jer først, om der er andet end gærkultur, der er godt for maven.

De får også hørfrø ind imellem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stabilisere maven?
  • heidi j
    heidi j Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 51 Svar: 161
    #2   7. jul 2011 min den ene har også haft problemer med maven ,har prøvet alverdens ting til ham.men fandt det der hedder VIKING dia-stop.

• #4   7. jul 2011 Min araber får linamix og på trods af det har hun konstant tynd mave. Har prøvet med loppefrøskaller selvom jeg egentlig godt vidste at det ikke ville gøre nogen forskel, da loppefrøskaller kun hjælper hvis hesten har sand i afføringen. Det skal dog siges at jeg er ufattelig glad for Linamix og at min hoppe er blevet super sund og har fået en meget skinnende og blank pels efter hun er begyndt at få det. Men det har ikke haft nogen effekt på hendes mave. Nu er jeg lige begyndt med YSY (gærkultur) for at se om det kan hjælpe lidt.

• #6   8. jul 2011 Hun får rigeligt med hø og hun er ikke decideret stresset. Kun om morgenen i udlukssituationer og når vi rider og hun ser noget nyt får hun ekstremt tynd mave så ingen tvivl om at hun har nervøs mave. Plus at vi mistænker at hun nok ikke kan tåle wrappen. Men den bliver nok også skåret væk og byttet ud med hø når vi flytter til et andet sted. Der er bare ikke mulighed for det hvor hun står nu.

Kommentér på:
Stabilisere maven?

Annonce