{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal sadelmager :D
  • #1   23. jul 2011 Hej, jeg har på fyn brugt en der hed kit. Mener hun kørte i hele landet. Min erfaring var at hun var rigtig dygtig. Hun brugte meget tid på at tilpasse sadlen efter hun havde arbejdede med den, skulle der rytter på og hun gik med rundt og så fin justerede hun den smiley

• #2   23. jul 2011 Kit Hansen er røv og nøgler... og man skal dælme have en MEGET god tålmodighed...
    Havde hende ude for lidt over 1 mdr siden, og har stadig ikke fået en mail eller noget fra hende, jo et par sadel mærker der ikke er nogen til salg af, og hun lover at sende en mail med nogle flere og alt muligt... og stadig sker der intet, har ringet, smséde og e-mailet og høre intet fra hende, men regningen kom hurtigt.... Er så skuffet over hende smiley

• #3   23. jul 2011 Ja sådan vil det jo altid være, vi er alle mennesker og laver alle fejl mm. smiley og tror ikke nogen er fejlfri. Kan huske kit har rigtig travlt. Nok fordi hun er dygtig. Ærgeligt du har haft en dårlig oplevelse. smiley jeg har intet ondt at sige om hendes arbejde. Hun er rigtig dygtig.

• #5   23. jul 2011 Charlotte fra Barokamok

• #6   23. jul 2011 Det gør du nu så smiley for jeg har og havde ikke svært ved det smiley men ja det er fordig hun er så dygtig. Ærgeligt der ikke er flere som hende.

• #7   25. jul 2011 Tak for anbefalningerne allesammen! smiley

Kommentér på:
Anbefal sadelmager :D

Annonce