{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan varmer I op til dressur træning?
  • #1   9. aug 2011 Jeg ville ikke lave øgninger på en hest der ikke er varm.. Det er meget hårdt for senerne i benene at lave øgninger...
    Selv skridter jeg meget til at starte med, jeg sørger for at løsne hesten op og lader den søge godt frem og ned, halve parader + hele parader, volter hvor hesten følger med i halsen osv.

• #2   9. aug 2011 Skridter altid i minimum 10 min.. Der efter letridning i heste "eget" tempo, med masser af skridt overgange og derefter parader. Pt. går min hest La1/La2 og i opvarmning øver jeg nogle af de mønstre der er i programmet, halvvolte, slangegange (fx på midten) osv.

• #4   9. aug 2011 Jeg skridter i et god stykke tid, først for løse tøjler, og de sidste par minutter begynder jeg at samle mere op, og får hesten til at søge lidt ned.
    Jeg laver mange parader, og halve parader. Jeg laver volter og lidt skråt igennem, uden øgning, for at bøje hesten.
    Volter tilbage laver jeg også nogle stykker af.
    Skal til at begynde at prøve nogle schenkelvigninger i skridt smiley

• #5   9. aug 2011 jeg laver også chenkelvigninger i skridt, og skridter for helt løse tøjler 1 km op til banen.. smiley

• #6   9. aug 2011 Jeg skridter mindst 10-15 minutter... Derefter får jeg hesten til at søge ned og og begynder at lave parader og mange mange volter! Man kan aldrig få for mange volter smiley derefter begynder jeg så letridning (:

• #8   9. aug 2011 Skridt for lange tøjler laaangsom tempo, så frisk, versader, schenkelvigninger, parader, volter, buer..

så trav laaaaangom i letridning, buer, parader, volter så frisk tempo og nedsiding og så er vi igang smiley

• #9   9. aug 2011 Jeg skridter først et par rundter for lange tøjler, samler efterhånden op og begynder så at lave versader og traversader samt volter og slangegange.

Kommentér på:
Hvordan varmer I op til dressur træning?

Annonce