{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Er det en svindler? Hjælp søges! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..
Her for lidt tid siden så jeg en annonce på en side, med en Frieser vallak til 11000 - Straks skriver jeg en mail med nogle spørgsmål, flere billeder og evt noget video.

Tilsydenladene er det en pige/dame som bor i stor brittanien som har en hest, hun ikke har tid til - Derfor sælges den så billigt.. Man skal kun betale transporten til Danmark.

MEN!! - Jeg tænker - Hvad VIS man nu betaler transporten, og får en shetlænder istedet? Har tilbudt hende at hun betaler transporten, og jeg evt giver et godt liv til den i bytte. For hun lyder virkelig somom at det haster med at få den væk - Men alligevel ikke.
Her er den besked jeg fik fra hende:

Hej og tak for din interesse for min hest. bedes, vil jeg først sige undskyld for, at mit danske ikke er så god og bedes , lad mig vide, hvis du kan forstå det engelske sprog.

Tessa er 9 år gammel, 163 cm høj og vejer 1250 pds . Han har afsluttet alle sine træning og kan nu bruges til noget. det er op til alle former for narkotika og meget sundt hans nye hjem Tilmeldt. Han vil komme sammen med alle sine papirer og dokumenter, herunder et EU-pas.

Min vigtigste årsag til tildeling af Tessa, er fordi mit job for nylig havde tabt, kom til min familie i Det Forenede Kongerige. Jeg arbejdede sammen med den britiske ambassade i Danmark i 9 år og jeg har ejet i 4 år i Tessa. Han har givet mig på min bryllupsdag af min afdøde mor, og jeg lovede aldrig at sælge.

Jeg er nu med en situation, jeg kan ikke se efter ham og konfronteret med mere omhu. så jeg accepterer kærlighed til familien, at elske ham og finde ham den bedste behandling. alt, hvad du er nødt til at betale sin transport og levering ansvaret for Storbritannien til dit hjem.

Jeg vil også gerne stille et par spørgsmål, så jeg kan få din oplevelse med hest holdning.

Er du gift?
Har du børn?
Har du nogensinde ejet en hest?
Har du en stald, hvor hestene holdes?
Hvad er din position?
De lover at elske ham den samme, jeg har?

Vi beder jer igen til mig svarene på de spørgsmål, så jeg kan se frem med nogle af hans billeder, og også lade mig vide, hvis du er villig til at betale for hans transport og levering.


Jeg sendte ham med alt tilbehør og udstyr. så der ikke forpligter dig til at købe yderligere komponenter nødvendigt for ham.

Tak og venter på at læse fra dig








Jeg er lidt i tvivl om om jeg kan stole på hende? Det er egnetlig mere for at redde hesten.. vil ikke have at hun er tvunget til at slagte den, når den kan få et super liv hos mig.. Hvad skal jeg gøre?

Min mor er inde over! :O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det en svindler? Hjælp søges!
Kommentér på:
Er det en svindler? Hjælp søges!

Annonce