{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Fantastiske heste :) {{forumTopicSubject}}


Jeg ved godt jeg ofte skriver, men siden jeg ikke har oprettet en hest og opdatere ved, så må i lige nøjes med en lille opdatering her smiley
Nå men ..
Jeg smuttede ud til hestene her idag. Havde aftalt med ejeren af hestene at vi skulle stille og rolig igang med Marcipan Grisen ( hun hedder rigtig et eller andet fransk jeg ikke kan udtale smiley ), hun skal til kåring til sommer nemlig. Ejeren tog hende ud i longen og efter nogle runder begge veje kom jeg ind og lagde sadel på hende. Vi havde forventet et hop eller 3, men hun kunne sørme huske fra tidligere ejer at sadlen var en ok ting at få på ryggen smiley
Senere kørte ejeren ud og hentede sine børn mens jeg gik i gang med Texas.. Ville lige fortsætte arbejdet fra i søndags med noget jordtræning.. Bare sådan generelle ting såsom gå, stop og bak. Samt flytte for- og bagpart .. Det klarede han fint.. Så tog jeg trækketovet af ham og gik så rund på banen. Havde forventet at Texas bare ville stå og tænke "niksen!" men nej nej.. han fulgte min som en lille hund smiley Til sidst styrede jeg ham verbalt rundt på banen i skridt og trav, skulle lige presse ham lidt i galloppen.. - Normalt plejer han at bukke løs i galoppen, men ikke en eneste bukkspring fra ham idag. Det var S Å dejligt at se på smiley
Da vi var hel færdige kom vi forbi en bænk ind mod stalden.. Og så skulle jeg jo lige prøve for første gang at ligge over ryggen på ham.. Han stod bare stille og rolig som om at han har haft rytter på hver dag de sidste mange år smiley
Så jeg skal sten sikkert igang med at hoppe op på ryggen af det dejlige dyr ! For nøjs for en fed følelse ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantastiske heste :)
Kommentér på:
Fantastiske heste :)

Annonce