{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Hvorfor ingen pris? {{forumTopicSubject}}

Ja lige et halvsurt opstød fra mig... nu når man sidder og kigger lidt annoncer på heste...

JEg sidder og kigger og ser en der lige springer frem mellem de andre og prisen, ja den er der ikke...??? og går man så ind på annoncen og kigger ja så har flere skrevet PRIS? og sælger skriver så...: du får lige prisen på PB???

hvis prisen er "hemmelig" hvorfor så sætte hesten til salg...?

Det jeg mener er at det er spild af min og sælgers tid at gøre det på den måde, da rigtig mange bare spør fordi de er nygerrige andre får så en chok over hvor høj prisen er (som det oftest er tilfældet når den ikke er oplyst i annoncen) og springer så fra...

skriv prisen og få INTERESSEDE som også har RÅD til at henvende sig?!?!?!?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor ingen pris?
  • #1   24. nov 2011 Vil mene det er for kun at få de seriøse køber til at henvende sig. Somregl er det de lidt dyrere heste der ikke står pris på.
    Jeg syntes det helt fair, for der er mange der skriver selvom de egentlig ikke har råd og det jo spild af sælgers tid smiley


  • #2   24. nov 2011 ENIG!! smiley

  • #3   24. nov 2011 Syntes også det er underligt at fok vælger at holde prisen hemmelig i en salgs annonce.. og nej man kan altså ikke altid gætte om hesten koster 30.000 eller 50.000 kr.. priserne er utrolig forskellige, og matcher ikke altid "produktet"

    spild af tid for både sælger og køber ikke at skrive prisen.


  • #4   24. nov 2011 jamen nu har jeg siddet og kigget og ser en fin pony, jeg ville skyde til at ligge i prisklassen 20-25.oookr... den kan spring og dress til LA men har ikke plac i de klasser... rides af voksen og kræver rut rytter... 8 år.. og kat 1... den vil hun så have 85.000kr... uden papirer så tavlen kan ikke engang give en idé om hvorvidt den har mulighed for at kome længere op... det er squ da helt hen i vejret eller hva?...
    Jeg undres bare og det er meget tydeligt at det ikke kun er seriøse henvendelser der kommer på de annoncer... :O)


  • #5   24. nov 2011 nej men jeg snakker ikke om annoncer på heste til 100.000kr... for jo de ved lidt mere om det end jeg... men det er helt ned til 12.000kr og opefter jeg har oplevet og indtil nu har jeg ikke fundet nogen hvor pris og hest passer sammen... så nu springer jeg ganske enkelt de annoncer over for sælger og jeg kan nok ikke blive enige alligevel... :O)) Men heste til 100.000 ville jeg helelr ikke opgive pris på... så kommer skattefar jo nok en tur forbi, da det anses som en form for indtjening... hi hi ha ha

  • #6   24. nov 2011 Det svært at vudere en hest/pony ud fra billeder. Men mon ikke den har kap. Til at gå hele vejen når den nu koster 85 kg. Der er self nogen der sætter prisen alt for højt, men deres heste bliver også ved og ved at være tilsalg. Men de heste som rent faktisk koster omkrig de 100 og over, de bliver faktisk solgt da der stadig er et markede for de heste som kan nå langt og er langt.

  • #7   24. nov 2011 Som jeg læste første indlæg, var der ikke tale om en bestemt gruppe heste, men bare annoncer uden pris general..


  • #8   24. nov 2011 lige præcis britt... det drejer sig generelt om heste i alle prisklasser...

  • #9   24. nov 2011 Så kan jeg følge dig smiley

  • #11   24. nov 2011 lyngdal - så hvis rette hjem dukkede op ville du gerne sælge for feks 1000 kr?

  • #12   24. nov 2011 Nu er det jo heller ikke ligefrem stedet her på HG til heste og ponyer i prisklassen 100+

    Det må da være mere spild af både køber og sælgers tid at skulle bruge tid på at spørge til noget man ikke aner om ligger inden for den prisklasse man har råd til. Så kan sælger i det mindste angive at pony f.eks. ligger i prisklassen 50-100, 20-50 eller hvordan man nu vil skrive det. Så har man ikke oplyst prisen, men givet køber et fingerpej om hvor prisen befinder sig.


  • #13   24. nov 2011 tja, jeg synes det er meget rart hvis man skal handle hest..

    Det kommer ikke alle mulige andre ved hvad heste er handlet for, eller bare ca.

    i de kredse jeg kommer i er det noget mellem sælger og køber, ingen andre.. ellers bliver der altså snakket for meget..


  • #14   24. nov 2011 Der er jo heller ingen som behøver vide hvad aftale man laver køber og sælger i mellem.. men som hestesøgende syntes jeg det er useriøst at man skal sidde og bruge tid på at gætte sig til priser m.m.

    spild af tid.


  • #15   24. nov 2011 Jamen et prisniveau er også fint.. feks. ml. 20.000-40.000 eller mellem 5000-10.000 eller 75-100.000 kr - bare så man har en idé om hvad sælger har i tankerne.

  • #16   24. nov 2011 ja bare det at man angiver prisniveau... Jeg har selv solgt for et år siden og der skrev jeg ikke pris på, men efter to MEGET useriøse henvendelser satte jeg en prisIDÉ på... handlen endte i et helt andet beløb, men det kommer ingen andre end jegt og køber ved ... Men angiv pris og få flere seriøse henvendelser... er min holdning...

  • #18   24. nov 2011 Tjae, at en annonce er uden pris, prisidé eller er åben for bud, får mig blot til at hoppe videre til næste.

Kommentér på:
Hvorfor ingen pris?

Annonce