{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Priser på føl.. {{forumTopicSubject}}

Hvad er prisen for et hoppeføl på 6 måneder?
Har kigget rundt på Guloggratis osv. men der er så meget forskel.
Vi står og skal desperat af med det bedste føl vi nok nogensinde har ordnet, men det er edderhukme svært. Pga. alle de problemer vi har, er vi gået til 30.000,- Nu står vi og snakker om 15.000,- Det var så næsten halvdelen af den pris vi faktisk brugte på at få den lavet.

Men hvad koster et DV føl som er chippet?
Dressurhoppe, Zack-Don Schufro-Admiral

Har prøvet at sammenligne med de andre, men så ender jeg på en komposthest (undskyld) også nogle med fejl og det hele.. Så hvad er det? smiley
Vi får underskud lige meget hvad, så altså.. Jo hurtigere vi kommer af med det jo bedre, men altså smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Priser på føl..
  • #1   10. dec 2011 tja der er 14 dage til jul = personlig pengekrise
    vinterhalvår = heste på stald
    DK = økonomisk krise

Sådan en burde du kunne sælge for 30.000,- men er bange for du på nuværende tidspunkt skal være heldig, bare at få 10, desværre

• #3   10. dec 2011 Ja det er svært at sælge. Jeg har så lige været rigtig heldig med at sælge. Min dreng på 1½ er lige blevet solgt efter 8 dage på nettet og jeg fik prisen for ham. Og han er uden papire og jeg har fået overvældene mange henvendelser på ham. Men pt er det købers marked så det er virkelig svært at sælge heste, man skal være meget heldig. Desværre.
    Og lige op til jul er bestemt ikke et godt tidspunkt at sælge

• #4   11. dec 2011 Jeg ved godt, det er jul osv smiley Men jeg tænker generalt mere på hele året.
    Og planen var at føllet skulle beholdes.. Men pga. skilsmisse, kan det ikke blive ved smiley

Kommentér på:
Priser på føl..

Annonce