{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Priser på heste :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen.

Jeg ville høre om i ville hjælpe mig med at vurdere hvad mit føl ville være værd til sommer? Hun er 2/4 pinto og 1/4 tinker-1/4 dansk varmblod. Hun bliver et år til sommmer. Hun er trailervant, vant til andre heste, katte hunde, får og kaniner. Hun er godheden selv, en rigtig hygge hest, og er allerede trænet i horsemanship. Kan gå på plastisk, springe og gå tilbage på plads. Skide dygtig og lærenem hoppe plag.

Nogle ideer?

MVH Tine


Kommentarer på:  Priser på heste :)
  • #1   26. feb 2012 forventet stg

  • #2   26. feb 2012 160-165 forventer jeg


  • #3   26. feb 2012 Hej Tine. Det er et elendigt markede vi arbejder med lige pt, og man skal nok ikke forvente at få mere end 10.000 for sådan en, måske endda endnu mindre desværre. Generelt synes jeg det ser ud som om der virkelig skal nogle gode papire til for at trække prisen op, generelt på 1 års som de fleste jo ikke kan ''bruge'' til noget. Selvom hun godt nok bare lyder rigtig skøn! smiley

  • #4   26. feb 2012 ja i disse tider skal du være heldig 5000-8000 grundet hendes alder

  • #5   26. feb 2012 Og hvor ser hun også skøn ud! smiley

  • #6   26. feb 2012 Ja hun er rigtig dejlig, tuller rundt i stalden uden at stikke af, elsker at kysse.
    Ja det er en underlig blanding, men hendes mor ligner lidt en frieser, men inden jeg ville have en frieser på hende, fandt jeg en billig hingst for at prøve og se om moderen var en god mor.

    Vil i mene at jeg evt kunne få mere for hende når hun er 3 og tilredet?


  • #7   26. feb 2012 Det kommer vel meget an på hvordan markedet ændrer sig. Jeg er pt ved at sælge en 4 års, som er tilredet og faktisk er en helt fantastisk pony med hestegangarter og masser af potientiale i spring, han står til 16000 hvilket jeg ikke engang har solgt ham for endnu, selvom han sikkert næsten ville have været dobbelt så meget værd for år tilbage. Det er simpelthen købers markede, og de 3 års uden papire jeg ser tilsalg lige nu er desværre ikke meget dyrere end 10-15.

  • #8   26. feb 2012 ja helt sikkert, men igen får du jo ikke mere for hende da du har fodret osv på hende i den periode dog kan du være heldig marked er vendt bare lidt

  • #9   26. feb 2012 Det var nu heller ikke kun som test, ville ønske jeg kunne beholde hende for altid, da hun er for lækker at arbejde med, men vi har kun 2 store bokse og en føl boks, hvor hun står. Det er også mere for at se hvad hun evt kunne være værd.
    Men jeg er meget glad for min Gaia, og hun er bestemt ikke bare en test. HIngsten har lavet rigtig gode føl før, så hvis jeg finder plads, beholde rjeg hende også smiley


  • #10   26. feb 2012 Nok maks 6000, selv vis der følger udstyr med.

    Gav selv 4500 for Falcon - Han var ikke chippet eller vaccineret, men kunne jeg få gjordt for 1250 kr. Og jeg fik 2 sadler, 2 dækkener, 4 grimer, 2 trenser, flere underlag og så videre med til ham. Og det var ikke engang helt vildt billigt smiley

    Og han skal tilrides her om et par måneder...


  • #12   26. feb 2012 Jeg må vist hellere finde et sted hun kan opstaldes næste vinter, er da nødt til at beholde hende.
    Men tusind tak for hjælpen, altid dejligt med lidt indput smiley


  • #14   26. feb 2012 Line...
    Hun ville kunne bruges til det hele, det er helt sikkert, og hun spinger max 5 min over en bom på 20 cm, så vil bestemt ikke mene hun er belastet på nogen måde. Hun blir trænet for at nemmere kunne håndtere hende. Men det er hver sin mening.



  • #17   26. feb 2012 En sjov blanding.. Det ved jeg nu ikke, jeg synes jeg er stødt på det der er langt værre smiley Mange almindelig gode rideponyer er også skabt af meget underlige blandinger.

  • #18   26. feb 2012 Stald Abli - Han er ikke lille 1'er? Han forventes at blive hest da han skyder i vejret nu, eller maks 1'er.


  • #19   26. feb 2012 Ja det er hun, og jeg er ikke interesseret i at kåre mine heste på nogen måde, det er ikke derfor jeg har heste. Jeg har heste fordi jeg har ADHD, og har brug for dem. Men tak for alle indslagene smiley

  • #20   26. feb 2012 Jeg synes nu også hun er faldet ret heldigt ud, så om hun har været en test eller ej er da fuldstændig underordnet når bare føllet bliver passet som det skal smiley

  • #21   26. feb 2012 Simone smiley Hvor har du bare ret, dejligt at du står ved min side smiley
    Hun kan det hun skal, og sådan vil det altid være smiley


  • #23   26. feb 2012 jeg tænker at det vil være meget realistisk at sætte hende til salg for 6-7000, jeg tror desværre bare ikke at du får hende solgt til den pris...
    har set flere blandingshesteføl til salg for 2000 og 3000 kr, og de er stadig svære at sælge..

    rigtig fint føl, men dog en noget besynderlig blanding, det er jo noget usikker hvordan hun kommer til at være under ridning, hvad hun egner sig til og i det hele taget hvordan hun ender med at se ud..

    men kan godt forstå du ikke vil sælge til foræringspris, for de ender måske med at blive videresolgt hurtigt igen..



Kommentér på:
Priser på heste :)

Annonce