{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Heste - priser {{forumTopicSubject}}

Bedøm disse to heste.

14-årig pony på 140 cm, velredet, fremadgående, har til tider sin egen mening, viser talent for dressur, har startet LC-LB (har ikke startet højere grundet sen tilridning) med placeringer og springer fint. Ville den kunne sælges til 25.000 kr.?

Islænder, også 14 år, 4-gænger, velredet og har grunddressuren på plads, har let til tølt, reagerer godt for hjælperne, gode muskler, aldrig startet et stævne, kan rides af stort set alle? Ville den kunne sælges til 20.000 kr.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste - priser
  • #1   23. jan 2015 Islænderen, når du siger den har let til tölt, er dens gangarter så meget adskilte eller har den svært ved trav? smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   23. jan 2015 Signe: islænderen kan du sagtens få 20.000 for smiley

    Ponyen vil jeg nok lade blive 25.000, men regne med at skulle sælge billigere smiley


  • #3   23. jan 2015 Islænderen ville i hvert fald sagtens kunne sættes til de 20.000, forudsat at den ikke har nogen skader eller nævneværdige unoder.

    Jeg er ikke rigtig inde i priserne på storhestemarkedet smiley


  • #6   23. jan 2015 Hmm, enten var jeg bare 'uheldig', eller også kan du slet ikke få 25.000 for ponyen. Jeg solgte min 14 års på 140 som havde gået LA2 dressur, LA** til distriktstævner og DM i military, og ham fik jeg 25.000 for (Vægtede så også hjemmet højest). Men måske du er heldig smiley

  • #7   23. jan 2015 Ponyen er sat alt for højt. Den har (salgsmæssigt) en temmelig høj alder, har kun potentiale til de lave klasser og aldrig startet et stævne. Så jeg ville sætte den til omtrent de 15000, såfremt at den er velopdragen og uden skader smiley

Kommentér på:
Heste - priser

Annonce