{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.803 visninger | Oprettet:

HA-info: Oprettelse af annoncer {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG'ere

Lige en lille info ang oprettelse af annoncer i Markedet.

Alle annoncer skal være af varer man selv ejer.
= Du ikke må oprette annoncer for andre.

Ligeledes er det heller ikke tilladt at annoncerer for varer man kan skaffe, importere eller har et større eller mindre lager af. Det vil sige, at annoncer der på nogen måde konkurrerer med kommercielle firmaer er helt og andeles uønsket i markedet.
= Det må ikke være ting, du selv laver. Udlejning af hestetrailer, bolig osv. er heller ikke tilladt. Store mængder foder, hø, halm osv. Dog ser vi igennem fingre med privat opstaldning så længe, at det er max 4 bokse, der udlejes i stalden.

Alle annoncer skal være heste-relaterede.
= Du må f.eks. ikke oprette en annonce, hvor du vil bytte en sadel til en knallert, men gerne en sadel til en trense.

Genpostning er ikke tilladt.
=Du må ikke have flere annoncer med samme ting. Heller ikke en annonce, hvor du samler alle dine andre annoncer.
Ej heller må du efter 3-5 dage slette din annonce og oprette en ny magen til med den samme ting.

Der må ikke være copyright på billederne.
= Alle billeder skal være dine egne, og der må ikke være fremmed logo eller anden form for reklame på.

Du har sikkert oplevet, at der har været eller kan forekomme andre annoncer på HesteGalleri.dk, der kunne være kommercielle eller på anden måde ikke overholder vores brugerbetingelser. Disse vil selvfølgelig ligeledes blive slettet, så snart vi ser dem, og er ikke et udtryk for at det er i orden.

Fortsat god dag derude.
Mvh HA'erne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HA-info: Oprettelse af annoncer
  • #1   13. dec 2011 Må man så ikke sælge rebgrimer som man selv laver?

  • #2   13. dec 2011 betyder det man heller ikke må oprette annonce med et evt tilbud på alle de andre annoncer man har?

  • #3   13. dec 2011 Mia:
    Nej, det må man ikke..

    Trine:
    Nej, det må man heller ikke..


  • #4   13. dec 2011 ok tak for svar så vil jeg skynde mig at slette den igen da smiley
    fortsat god aften


  • #5   13. dec 2011 jeg vil vove den påstand, at bytte en sadel for en knallert er hesterelateret, så længe der indgår hesteting er annoncen hesterelateret

  • #6   13. dec 2011 Tusind tak, Trine.. Og tak og i lige måde..

  • #8   13. dec 2011 Syntes det er nogle underlige regler. Fx det med rebgrimen O.o'.
    Men lad nu det ligge. Forstår bare ikke hvorfor man ikke må have flere ting tilsalg på én annonce ?


    smiley


  • #9   13. dec 2011 Så hvis man nu selv laver hø, og man har 100 baller for meget, så må man ikke sælge dem herinde? :S

  • #10   13. dec 2011 Desværre, Janni.. Sådan er ordet fra toppen..
    Hesterelateret til hesterelateret = helt okay..
    Hesterelateret til andet eller omvendt = nix okay..


  • #11   13. dec 2011 Det vil sige jeg ikke må oprette en annonce på nogle heste jeg skal sælge fra et dødsbo??

  • #12   13. dec 2011 Må man så heller ikke sælge pandebånd man selv laver?:-O

  • #13   13. dec 2011 Bølle, osv:
    Hvorfor ikke bare tage et billede af din egen sadel??.. Det er jo den, du sælger..

    Team Stevens:
    Selvfølgeligt må du have flere ting i en annonce.. Du må bare ikke have flere annoncer med samme ting..

    Camilla:
    Korrekt, da det så vil gå ind under at være kommercielt.. Hvis du havde 10-15 baller ville det være ok..


  • #14   13. dec 2011 Hold da op.

  • #15   13. dec 2011 Sorte Perler & Welsh Mountains . - Okay, det var bare lige det jeg skulle vide smiley

    Så skal man da hvis sælge sine ting et andet sted, i stedet for herinde. Synes det er nogle lidt fjollede regler, men skidt nu med det smiley


  • #16   13. dec 2011 Vesterhede:
    Jo, så har du vel arvet hestene?.. Så er de vel dine..

    Amalie:
    Et enkelt en gang imellem er ok.. Men ikke f.eks 5 stk pr md..

    Sofie:
    Bedækninger er blevet gjort tilladt som en undtagelse..


  • #17   13. dec 2011 Nej jeg har ikke arvet hestene. Men hjælper den efterladte søn med det da han ikke selv har mulighed for at annoncere dem.

  • #18   13. dec 2011 Hmmm okey...

  • #19   13. dec 2011 Beklager, Vesterhede.. Super god gerning, du gør, men desværre nej.. Ingen annoncer for andre..

  • #20   13. dec 2011 Jamen så er det da så nemt..... Når mine annoncer udløber herinde så har i set det sidste til mig....
    En skam for har været glad for at komme, men I gør det efterhånden ikke nemt at være bruger af siden.


  • #21   13. dec 2011 Så.. Hvis man har en gammel rebgrime liggende må man ikke sælge den? Hvis den i tidernes morgen er lavet af en selv? smiley

  • #22   13. dec 2011 Er det ikke lidt at gradbøje reglerne, hvis man gerne må sælge et hjemmelavet pandebånd en sjælden gang i mellem, men ikke ofte...
    Hvem bestemmer lige hvornår noget er ofte eller sjældent??

    Eller skal man bare lave pandebåndene på forhånd?? Så de er jo færdig lavede, og dermed ikke længere bestillingsvarer.

    Synes efterhånden at reglerne herinde er så omfattende, at man ikke gider det mere.

    Jeg er i hvert fald færdig med at betale for VIP.


  • #23   13. dec 2011 | KT amatørfotograf & Bubbi |
    Jo den må du gerne sælge, men du må ikke sælge f.eks. 20 af dem, fordi det er nogle du laver på bestillinger eller lign. smiley


  • #24   13. dec 2011 Hold da lige op, Jeg tror virkelig ikke folk gider at bruge penge på VIP ret meget længere - jeg gider ivertfald ikke. Syntes godt nok her efterhånden er flere regler end medlemmer. Og så kan man annoncere gratis på G&G.. Hmmm... Ringe side efterhånden, må jeg godt nok sige.

  • #25   13. dec 2011 Den eneste grund til VIP er video oprettelse nu..

  • #26   13. dec 2011 vi er en familie, og hestene tilhører os alle, der tæller mor og 3 piger herinde, tingene tilhører også os alle.
    vi må godt annoncere med tingene alle 4 eller ????


  • #27   13. dec 2011 Jeg har da ikke gjort noget forkert?? tingene er mine og oprettet i dag

  • #28   13. dec 2011 KT:
    Jo - samme princip som med pandebånd..

    Anne Mette:
    Det er såmen ikke så svært, når man lige har studeret brugerbetingelserne lidt..


  • #29   13. dec 2011 Ja jeg er ihvert fald nået til den konklution at når min VIP udløber så er det slut.

  • #30   13. dec 2011 GS:
    Ja, hvis I har en profil hver og ikke bruger hinandens (ikke tilladt med dobbelt-profiler), så kan jeg ikke se noget problem i det...


  • #31   13. dec 2011 vi har hver vores profil og eks har 2 af os nogle af tingene til salg, ingen af os bruger hinandens profiler, selvføgelig snakker vi sammen om de bud der kommer ind . men det kan vi godt forsætte med sålænge vi bare ikke bruger hinandens profiler men holder os til vores respektive profil.

  • #32   13. dec 2011 Jeg vil nu hæfte mig til dem som synes reglerne er for meget..
    Fair nok at i ikke vil have man sælger så meget af en ting, at man kan konkurrere med rigtige rideudstyrsbutikker, men så vil jeg bede jer se nærmere på markedet, for lige for tiden er der to brugere der sælger underlag fra en grosist, og de annoncer har ligger der i omkring 2 måneder.. Mindst..
    - Og de har ihvertfald 80 underlag hver, hvis ikke mere.

    Men jeg synes det er for latterligt at man ikke må annoncere med det wrap man har lavet, de rebgrimer man selv laver, eller de pandebånd man sidder og dekorerer. I princippet kan i vel også slette den kategori til tegninger? For der er jo mange der tegner på bestillinger.

    VIP er simpelthen så dyrt, man skal da have visse fordele. Fint nok med disse regler da det var gratis at lave annoncer, men nu hvor man skal betale for det -det er altså ikke okay..

    Bare min mening, og undskyld det lyder så hård og kontant, håber ikke det bliver taget som specifik kritik af dig - sorte perler, da du jo ikke laver reglerne. Nej, det er mere til Hestegalleri selv.


  • #33   13. dec 2011 Hov og lige en ting mere - hvor står der man ikke må have dobbeltprofiler? (:

  • #34   13. dec 2011 jeg synes at reglerne er ok, synd så få gider at følge dem.

  • #35   13. dec 2011 alle de regler, det ender jo med folk ikke gider at blive VIP mere..

  • #36   13. dec 2011 Ballonfisken:
    Tegninger og lignende skal være gratis..
    Og i Brugerbetingelserne:
    5.1 Oprettelse af profiler
    Alle der jævnligt færdes på HesteGalleri.dk skal have deres egen brugerprofil. Det er ikke tilladt at have flere brugerprofiler ad gangen. Brugerprofiler der udelukkende er oprettet med det formål at misbruge HesteGalleri.dk på den ene eller anden måde accepteres ikke og vil blive lukket.
    Den person der opretter profilen hæfter for alle overtrædelser der begås fra denne. Det er DIT og kun dit ansvar hvem der benytter profilen og hvad de foretager sig fra den.
    Og nej da - jeg tager det ikke som kritik af mig som person overhovedet.. :o)


  • #37   13. dec 2011 Okay, det synes jeg bare ikke jeg havde læst før, for mange har da to i en profil (:

    Men der er altså vildt mange der ikke har gratis tegninger vil jeg så sige (:


  • #38   13. dec 2011 Jeg gider i hvert fald ikke bruge penge på at sælge min sadel herinde mere. Folk er alligevel så useriøse. Man må jo nøjes med HN og dba smiley

  • #39   13. dec 2011 Sorte perler: Vil du ikke forholde dig til mit spørgsmål ang. at gradbøje reglerne i forhold hvad der er ofte/sjældent??

    Plus at jeg ikke skrev at reglerne var svære. Skrev at de er meget omfattende efterhånden, det er ikke det samme som at de er svære at læse.


  • #40   13. dec 2011 Ballonfisken:
    Du må jo gerne have 2 eller 17 heste oprettet under en brugerprofil.. Men man må ikke have flere brugerprofiler som person..

    Anne Mette:
    Det har jeg jo svaret på... Et enkelt en gang imellem er i orden.. Men ikke f.eks 5 pr md..


  • #41   13. dec 2011 Aha, jeg forstod det sådan at der ikke måtte være 2 brugere på en profil. Jeg ved godt at man godt man have 17 heste (:
    Men troede kun man måtte være en person.


  • #42   13. dec 2011 jeg syns de regler var fine nok FØR det begyndte at koste penge for at være VIP-bruger, men nu hvor man er begyndt at skulle betale penge for at kunne lave annoncer, hvorfor laves reglerne så ikke om. Jeg forstår faktisk ikke HVORFOR man ikke må konkurrere med rideudstyrsbutikker m.v.??

    Syns desuden at reglerne er meget dobbeltmoralske. Man må gerne annoncerer om at man har 4 bokse der udlejes, men 5, så er det ikke ok? Man må gerne "sælge" bedækning (som jo også er konkurrerende til seriøse hingsteejere), men dette er alligevel ok? Nej, nej, nej, forstår VIRKELIG ikke de regler er så modsigende og dobbeltmoralske! smiley
    Dersuden fik jeg personligt at vide på et andet galleri at man GERNE måtte sælge ting man selv laver, bare det er på "hobbyplan" (hvad det så end er, og hvor grænsen så end går).......


  • #43   13. dec 2011 Line P:
    Så vidt jeg er oplyst, så tillader vi et maksimum på 4 salgsheste ad gangen.. Men jeg skal da gerne undersøge det nærmere..


  • #44   13. dec 2011 Ballonfisken:
    Det er korrekt, der må ikke være 2 brugere på samme profil.
    1 profil en bruger smiley


  • #45   13. dec 2011
    Står det konkret nogen steder om det er fx. hver anden måned eller 5. måned?? Eller er det op til den enkelte hjælpe-admin hvad hun lige synes.

    Vil stadig gerne høre om det så er ok, at lave noget hjemmelavet på forhånd og så derefter sælge det?? For i det tilfælde er det så ikke bestillingsarbejde men stadig hjemmelavet.

    Jeg lyder måske lidt hård og det er bestemt ikke noget personligt imod dig.
    Nu var du jo bare lige den som oprettede tråden.


  • #46   13. dec 2011 Stjerneponyerne:
    Hvert galleri har deres egne regler for visse ting..


  • #47   13. dec 2011 Line P. den har jeg også tit tænkt på.

    For hvor står man lige juridisk hvis man handler med en mindreårig??


  • Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.169
    #48   13. dec 2011 Anne Mette S
    Det er ikke tilladt at fremstille noget med salg for øje. Det du gerne må sælge er gamle ting du har liggende.

    Og nej der står intet limit nogen stedder, det ville gøre det nemmere at styre, men sådan er det desværre ikke.


  • #49   13. dec 2011 Nu er jeg simpelthen forvirret?

  • Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.169
    #50   13. dec 2011 Line P. om nu barnet har sin egen konto eller har en sammen med mor, så burde forældrene jo altid sidde ved siden af barnet af den alder, så hvorfor ikke give barnet sin egen konto.

  • #51   13. dec 2011 Line P:
    Selvfølgeligt tager vi hensyn til, hvis et barn hjælpes med kontoen med en forældre.. Det, der menes, er, at f.eks 2 piger påååå 15 år ikke må dele konto..


  • #52   13. dec 2011 Hehe så kan sælger vel bare skrive at det hjemmelavede pandebånd de sælger, kun sælges pga. at deres egen hest ikke kan passe det.


  • #53   13. dec 2011 Jeg fik afvide at 5 heste var max der måtte sættes til salg af gangen, og havde man flere der skulle sælges måtte der skifet imellem de 5 tilladt annoncer.

    er der nogen der kan be eller afkrafte det?
    -og i så fald hvad er så tilladt.

    Jeg tror ikke der er nogen der er interessert i at overtræde reglerne, men så er det også lidt vigtig at reglerne er til at finde.


  • #54   13. dec 2011 HG er rent faktisk BILLIG i forhold til trendsale hvor du KUN kan oprette 5 annoncer af gangen uden vip og det koster en bondegård om mdr at være vip der.

    Men jeg har et spørgsmål. må man ikke bruge googlede billeder når man søger vare? Da man reelt ikke kan tage billede af noget man søger @.@

    Men jeg syntes markedet ligger i en grå zone når det gælder regler. noget kommencielt salg er ok såsom bedækning. og der er jo også rideklubber/skole der udlejer bokse også. Jeg har det sådan at det er enden eller


  • Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.169
    #55   13. dec 2011 Mette,

    I princip må du ikke bare bruge billeder fra google uden tilladelse fra opretshaver, men her på siden gør vi intet mod den slags med mindre der er logo på billedet eller fotografen klager til os


  • #56   13. dec 2011 Det har jeg bemærket, jeg syntes reglen er fornuftig nok med salgs tingene at de skal være de reel billeder.

    Men kunne i ikke gå til Big admin og få lavet reglerne så de udpinsler hvad man må og ikke må. så der ikke er tvivl om det blandt os bruger og jer HA'er


  • Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.169
    #57   13. dec 2011 Mette,

    det har vi prøvet ofte


  • #58   13. dec 2011 MaTo:
    Jeg har spurgt toppen om et specifikt svar.. :o)

    Mette Bang:
    Man skal passe lidt på med at "bare" bruge et billede fra Google, da der stadig kan være copyright på uden at det er mærket..
    Det er nok bedre at spørge, hvis man har en veninde, der har denne ting, om man må tage et billede af den..


  • #59   13. dec 2011 ville det hjælpe hvis vi bruger skrev det i ris og ros for at få gjort reglerne tydligere?



  • Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.169
    #60   13. dec 2011 Mette

    Det kan ihvertfald ikke skade smiley


  • #61   13. dec 2011

    Tror jeg taler på mange andres vegne, når jeg spørger hvad formålet er, med alle de regler?
    Vi må jo stortset ingenting herinde mere. Det er lige før at det bliver for meget. Synes i burde tænke over hvor mange mennesker der bruger den her side hver dag, og for de fleste af os, betyder den faktisk rigtig meget. Men i giver os mere og mere grund til at finde på noget andet, for alt hvad vi foretager os, bliver efterhånden "forbudt". Giv os dog noget frihed. Var det ikke fordi jeg havde så mange kontakter og minder herinde, så var jeg den der var smuttet!


  • #63   13. dec 2011 Super mange tak:-)
    Så ved man hvad man skal forhodle sig til
    (men nu er mine heste forhåbenlig snart solgt så jeg ikke behøver at tænke over det, men til en anden gang er det rart at man ved hvad reglerne er så man kan holde sig til dem .-) )

    og lige et ekstra spørgsmål.
    kunne man ikke spørge toppen om komichelt salg ikke kan uddybes, bla ved opstaldnig.
    som der er nu, hvis jeg forstår det rigtig, er det ok for et ride center annoncerre med 4 ledige bokse, men ikke flere, og det samme gælder for den privat bondemand?
    men hvad så med den der annoncere med ledige bokse, uden at nævne hvor mange?
    og hvis det skal følge regerne ang komichelt så ved bedækninger skal man være privat person? eller er der også begrænsning på hvor mange bedækning man må sælge pr år eller hvordan?

    jeg syntes big admin skal tage op HVOR mange regler der skal være, og så skal de være KLARE, så de ikke grad bøjes fra gang til gang.

    - lig esom sidste note så syntes jeg det er helt ok at der er en regl hvor freks rideudstyrsbutikker mm ikke må annoncere her inde, men der er stor forskæld på om en hobby avler sælger, men selv som hobby avler er det oftes smartes at være moms registreret, og så bliver det igen komichelt.

    det er lidt noget rod.


  • #64   13. dec 2011 Synes måske HG burde have lidt mindre travlt med at "please" alle deres kommercielle annoncører, og bruge lidt mere tid på at please alle os HG brugere, da det jo rent faktisk er os der gør det muligt for dem at tjene penge på alle de komercielle annoncører,
    Uden brugerne var der intet grundlag for at sælge alle de reklame-pladser som de tjener deres penge på... tror HG skal til at passe på at de ikke graver fundamentet ud under deres egen forretning!!!!!!


  • #65   13. dec 2011 Latterlige meningsløse regler!!
    Du må ikke bytte en sadel til en knallert men gerne til en trense... latterligt!!!!

    Godnat!!


  • #66   13. dec 2011 jeg skal bare lige være 100 % på det her smiley

    hvis jeg har lavet et maleri af en hest skal jeg så sælge den gratis?
    og hvis jeg har en annonce med at jeg gerne vil tegne andre folks heste, skal de så være gratis? smiley



  • #67   13. dec 2011 Natascha hvis du laver for andre så skal det være gratis. Men hvis du har lavet et og har haft det hængene må du gerne sælge det. det må bare ikke være pr. bestilling

  • #68   13. dec 2011 Nemlig, Mette..

  • #69   13. dec 2011 okay, det er bare iorden smiley
    tak for svar! smiley


  • #70   13. dec 2011 Hvad er formålet lige med den regel at Natascha her ikke må tegne en på bestilling?? jeg forstår det godt nok ikke lige. Hvad er der galt i at lave en på bestilling??

  • #71   13. dec 2011 Hyggefjollen:
    Det må hun også gerne, men det skal være gratis..


  • #72   13. dec 2011 Tja HG mener vel, at en som Natascha så konkurrerer med profferne, som tager flere 100 kr. for deres arbejde...
    Ikke at jeg synes det kan sidestilles.


  • #73   13. dec 2011 Sorte Perler.. jamen hvorfor skal det være gratis??

  • #74   13. dec 2011 Hvis man ikke må have oprettet 2 profiler, som person, må man så godt oprette en som person, den hvor man er venner med dem man er venner med privat og kun har sine egne rideheste oprettet, og så en som stutteri, hvor man har sine heste til salg og evt. annoncerer om ledige bokse? Men hvor det er samme person der adminstrerer...
    Håber du/I forstår hvad jeg skriver!;)


  • #75   13. dec 2011 Hyggefjollen:
    Som der også står i startindlægget:
    Ligeledes er det heller ikke tilladt at annoncerer for varer man kan skaffe, importere eller har et større eller mindre lager af. Det vil sige, at annoncer der på nogen måde konkurrerer med kommercielle firmaer er helt og andeles uønsket i markedet.
    = Det må ikke være ting, du selv laver. Udlejning af hestetrailer, bolig osv. er heller ikke tilladt. Store mængder foder, hø, halm osv. Dog ser vi igennem fingre med privat opstaldning så længe, at det er max 4 bokse, der udlejes i stalden.


  • #76   13. dec 2011 Jeg er med, Amalie..
    Men nej, den er ikke gangbar..


  • #77   13. dec 2011 Okey!:-)
    Skulle bare lige være heeeeelt sikker!


  • #78   13. dec 2011 oh my.. de regler trænger da vist til en lille opdatering!!

  • #79   13. dec 2011 Hyggefjollen W - Det her er opdateringen... Wow, den er da meeeeega god!:-D (<--- Det var så ironisk.....)

  • #80   13. dec 2011 Hmm skal vi så ikke i samme omgang, forbyde de debatter hvor brugerne spørger efter opstaldning/trailer udlejning og andet i den dur??
    For den slags hører jo til i markedet, men hov, den slags annoncer er ikke lovlige smiley


  • Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.169
    #81   13. dec 2011 Det er i forum tilladt at spørge om andre kender gode opstaldningsstedder.

    Det er også tilladt i markedet at søge efter opstaldning.


  • #82   13. dec 2011 Reglerne har såmen været sådan i flere år snart.. Vi genopfrisker bare brugernes hukommelse ved disse indlæg..

  • Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.169
    #83   13. dec 2011 Det er ligeledes tilladt i forum at spørge til råds om hvor man feks kan udleje en trailer henne, man må bare ikke formulere det som en annonce (feks. Leder efter en trajler jeg kan udleje i uge 3, kontakt mig under nummer 00000, så hører det til i markdet). Men skriver man: Ved i hvor man kan leje en trajler i xy by så er det et ok indlæg

  • #84   14. dec 2011 Tina:
    Det er jo stadig ikke os som HA'er, der har bestemt dette, men ejeren af siden..


  • #85   14. dec 2011 Undskyd sproget, men synes det er nogle mega ringe regler, der ingen mening giver. Dengang jeg oprettede mig herinde var alt med i starts prisen, men det er det godt nok ikke mere. Først var det vores annoncer så vores videoklip? Hvad bliver det næste?? Det giver ingen mening og begge grunde var også totalt latterligt! Det er så latterligt , det er gået fra en hygge side, til den rene forretning....... Det er så dårligt

  • #86   14. dec 2011
    Jeg må tilslutte mig flertallet i denne tråd??..meget meget forvirrende!!

    Nogle erhvervsdrivende må gerne have 5 annoncer herinde ? men andre må ikke??...Må med en vis "ironi" nok sige at det er nok DERFOR ingen kan finde ud af reglerne?

    Men forstår da så nu hvorfor nogle "butikker" sælger via stråmænd!. Kan da godt forstå de måske føler sig uretfærdigt behandlet og så tyr til disse metoder, for de har jo også betalt for VIP, men kan ikke få de samme ydelser som visse andre kan!..

    Det ville nu være meget nemmere hvis reglerne var ens for ALLE ...

    Ved godt det ikke er jeres (adm) skyld, men BIG A må da også selv kunne se, at de regler han har sat op ikke er klare nok ? og derfor der sker denne forskelsbehandling...

    Det burde enten være at ALLE må have de 5 ann (som hestahandlerne har ) eller også må ingen have dem??... DET er til at finde ud af smiley


  • #87   14. dec 2011 Det er bare ikke i orden, hvis det Det var fordi at jeg den gang betalte for en bruger, ville jeg nok overveje at forlade siden her.... Det er bare ikke fair .! Det er blevet sådan noget ''betal eller forsvind'' og du får det Det du en gang betalte for, og nu skal de også bestemme hvad man vil sælge..

  • #88   14. dec 2011 hvis regler for alle hed MAKS 5 annoncer med samme ting (heste, trenser, sadler osv) så var der klare regler.

    der er MANGE dæknavne herinde for diverse butikker som ikke har kunne få lov og sælge herinde, og så er der andre som kan sælge lige alt det de har lyst til uden der sker en hujende hatfis ved det?

    Der skal være ens regler for alle, sådan må det være.

    Med alle de reklameannoncer der køre herinde er der vel ved og være forretning i det? HG er snart ved og være bombet med reklamer, så er det stadig kun et galleri?

    Jeg kommer her persoligt ikke så meget mere efter der er kommet alle de reklamer da jeg syntes siden er blevet træls og kigge på efter der er reklamer alle vegne, så det er kun når der en sjældent gang skal købes nyt til hesten jeg er inde og kigge, eller der er noget tid der skal fordrives med lidt læsning omkring heste. DET er da heldigvis gratis herinde endnu.

    jeg er kun medlem som basis da jeg ikke mener VIP herinde er pengene værd, bliver man snydt er der intet hjælp og få som på andre salgssider, ja på HG gøres der jo nærmest intet for og stoppe disse brugere, så det er rent eldorado for svindlere og være herinde.

    Jeg håber BIG ADMIN en dag sætter sig ned og ser på sine fejl, det er menneskeligt og fejle og rette dem, men for nogle er det svært og se sine egne fejl, det er vist det der er tilfældet her. jeg håber vores opråb er med til og ændre indstillingen snart.


  • #89   14. dec 2011 Må tilslutte mig Det vilde westen og MichelleVang:

    Hvorfor er det at der ikke bliver gjort noget mere for at sikre os brugere imod at blive snydt på markedet??
    Det er efter hvad jeg fornemmer næsten umuligt at få hjælp og diverse ideer ang. smiley ordning bliver ignoreret...
    Hvis brugerne så vover på at prøve at advare hinanden via forum, så får man advarsler og tråde bliver slettet. For man må ikke udhænge folk.

    Det er fair at man ikke må skrive hvad som helst bare fordi man måske er sur på en eller anden.

    Men i tilfælde hvor det er SÅ tydeligt at en snyder er på spil, så burde det altså være lovligt at hjælpe hinanden.
    Men nej HG vælger at beskytte snyderne.. Hvilket gør det helt umuligt at komme snyderi til livs.


  • #90   14. dec 2011 Er også ret træt af jeg ikke må sætte en bekendts heste til salg, han er en ældre mand som ikke ejer eller kan bruge en computer!

  • #91   14. dec 2011 hvis nu man har part/passer hesten og man hjælper med salget, må man så oprette annonce på den ? :S

  • #92   14. dec 2011 Louise:
    Egentligt ikke, nej..


  • #93   14. dec 2011 Måske vi burde skrive en "ris-ros"besked til big a, og linke til denne tråd, så kan det da være at de langt om længe GIDER gøre bare lidt ved problemerne herinde..... Og gøre reglerne mere tydlige.

  • #94   14. dec 2011 Stjerneponyerne:
    God plan.. Men BigA har set denne tråd.. Og igen vil hun tage det op til ledelsen..


  • #95   14. dec 2011
    Det lyder jo godt hun følger med, så kan man jo håbe hun laver reglerne ens for alle?
    For at nogle for flere ydelser end andre for de samme penge!! det er jo ikke retfærdigt og er også med til at folk ikke kan finde ud af tingene..



  • #96   14. dec 2011 Rart at vide at Big Admin følger lidt med i hvad der foregår på siden... men i så flad kan jeg kun gentage min tidligere postering!!

    Synes måske HG burde have lidt mindre travlt med at "please" alle deres kommercielle annoncører, og bruge lidt mere tid på at please alle os HG brugere, da det jo rent faktisk er os der gør det muligt for dem at tjene penge på alle de komercielle annoncører,
    Uden brugerne var der intet grundlag for at sælge alle de reklame-pladser som de tjener deres penge på... tror HG skal til at passe på at de ikke graver fundamentet ud under deres egen forretning!!!!!!


  • #97   14. dec 2011 Synes det er DYBT uretfærdigt at hvis du fx. har en helpart/lånehest/halvpart så må du ikke hjælpe med at sælge den??? omg.. det her her er igen langt ude.....

  • #98   14. dec 2011 + Synes det er SÅ dybt uretfærdigt at der skal være alle de møg trælse annoncer over ALT på den her hjemmeside nu, selv under ens heste på ens profil er der annoncer? inde på selve kontoten er der også, over ALT! også kan vi skimse få lov til at betale endnu mere til det!!!! Og de er mega trælse!!
    - Undskyld sproget, men vi har vel ret til at udtrykke os? ;-).


  • #99   14. dec 2011 CBW:
    Hvis annoncerne ikke var her, ville det kun blive dyrere at være bruger..


  • #100   14. dec 2011 Underligt at det kunne gå i ''gamle'' dage herinde, så der er kun kommet flere og flere, og det er en belasnig, synes jeg.. Og vi betaler da allerede maaaange penge for at være herinde, også får man ikke en gang hele ''pakken''

  • #101   15. dec 2011 jeg vil tilslutte mig CBW der, alle de annoncer der er herinde er ALT ALT for meget.

    Især de annoncer som skal være blandt de oprettede annoncer i markedet, og SLEMT er det med de annocer der på hver eneste side skal være nederst fra QXL!

    ikke fordi jeg har noget mod denne side, men fordi annoncerne i markedet kun burde tilhøre HG. fint nok qxl annoncere med sin side herinde, men behøver de annoncere med deres annoncer i HG markedet?
    tror ikke der er ret mange der ikke kender qxl og ved de sælger udstyr derinde også.


  • #102   15. dec 2011 puha de regler er ikke spor gode må jeg sige, egentlig ikke fordi jeg sælger noget. men kan se problemet for de folk der gør.....

  • #103   15. dec 2011 må squ nok erkende at jeg har tilbragt mine sidste dage som sælger på denne side... I kan finde mine ting på de andre brugtmarkedsbaser, og jeg bytter gerne... Men betale for at jeg ikke må foretage mig noget, der er tilladt på så godt som alle andre sider jeg bruger, det vil jeg ikke...
    HG i lukker og slukker ... :O)


  • #104   15. dec 2011 Anne J... så må du jo få dem af den ældre mand, og så kan du jo donere de indkomne penge for salget til ham igen... så har I ikke omgået reglerne, men netop overholdt dem!

  • #105   15. dec 2011 Syntes godt nok HG er ved at være strid at være på..

  • #106   15. dec 2011 Tjaaa, i får da godt nok noget modgang, hva'?`Hils Big Admin fra mig af, og sig at jeg er MEGET utilfreds, vi vil havde det HesteGalleri tilbage, som vi havde i de gamle dage!!

    Og tjaaa, hvis i skal være helt ærlige (Ikke kun i HA'er, men de ''store'') tror i så at folk er tilfredse når at gruppen ''Imod betaling for annoncer og videoer'' ligger som den gruppe herinde som 4. største?? smiley


  • #107   15. dec 2011 Jeg syntes det er sjovt der er forskel på gallerierne. F.eks. så kan man gratis annoncere, upload vid, og album i baboom så jeg fatter ikke hvorfor vi skal betale her?

    Jeg har ikke noget i mod betalingen men at der er forskel på gallerierne er lidt bllaa... da man har set en måde at tjene penge på her inde.

    Men jeg vil dog sige at HA'erne er bedre her end inde i baboom. da der bliver taget meget let på reglerne der.


  • #108   19. dec 2011 Synes det er underligt at det er så svært at lave en annonce med noget man gerne vil sælge. Så længe man betaler så burde HG jo egentlig være ligeglade med hvad man solgte smiley

  • #109   1. jan 2012 Jeg syntes at det er træls at man skal betale for at lave en anonce ????!!!!

Kommentér på:
HA-info: Oprettelse af annoncer

Annonce