{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stalde i viborg/omegn.
  • #1   29. dec 2011 Jeg står på Stald Tougaard.

www.stald-tougaard.dk

Rigtig dejligt sted. Det koster 2350 kr om måneden. smiley

• #2   29. dec 2011 tjek egelund heste pension! det er det bedste sted, gode bokse, super foder, lækkert ridehus, bane og natur (: det er en dyrlæge der har det så tingene er i orden! de har plads nu(:

• #3   29. dec 2011 Så er det jo også : Birgittelyst rideklub, Randrupmølle hestepension, Viborg rideklub osv. Men hvis det er til en billigere pris, skal du nok søge ved private smiley

• #4   29. dec 2011 hmm, Per Thybo muligvis, kan ikke huske og han tilbyder opstaldning også smiley

• #5   29. dec 2011 Tusinde tak for de gode forslag:-). Det er nogle super gode muligheder i har givet mig :-).

• #6   29. dec 2011 der er jo også Janni Tougaard, hun er en rigtig sød og dygtig pige . http://hestegalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=63538 . Og selvom efternavet lyder sådan, så har hun faktisk ikke noget med stald Tougaard at gøre (hvilket er et sted jeg aldrig ville sætte min hest igen)
    Men mener det koster 1800 ved Janni og der er ridehal, det ligger i Vinkel, lige udenfor Viborg.

• #7   29. dec 2011 Sofie - Hvad er der galt på Stald Tougaard? smiley

Der er mange der får anbefalet af sine dyrlæge, at flytte deres heste derud. smiley

• #8   29. dec 2011 Jeg tog en af staldvagter i at, først ryste en kost op i min gamle hoppes hoved, så blev bange og derefter slå hende med den i hovedet, men veninde har en gang oplevet at de stod i boksen ved siden af og svingede med en longepisk efter hende, for at få hende til at gå ud af boksen og det er bare en lille del. For slet ikke at snakke om sladren og bagtaleriet.

• #9   29. dec 2011 Nu ved jeg ikke hvornår du havde din hest derude, men sådan gør de ihvertfald ikke længere. smiley
    De er alle meget hjælpsomme og venlige mod hestene og de andre folk derude, og jeg har aldrig oplevet sladder eller bagtaleri i det år jeg har stået der. Folk er altid søde og rare, venlige og imødekommende overfor en. smiley Så det ved jeg ikke lige hvor du har fra.

• #10   29. dec 2011 jeg får det fra mine egne erfaringer . Det er 3 år siden, men havde hest derude i 1½ år og det var den værste tid, min hoppe var simpelthen så stresset og bange. Senere fik jeg en lånehest som under ingen omstændigheder måtte gå med andre vallakker og det havde vi også en aftale om, så han skulle på skånefold nogle få timer om eftermiddagen, en dag jeg kom derud om formiddagen, havde de lukket ham på en lille fold med en dræber-hest (Tahjs). Jonna skabte også bare så ufatteligt dårlig stemning og var totalt ligeglad med de ønsker jeg kom med om hvordan min hest skulle fodres og ordnes. Ikke et sted jeg anbefaler nogen.

• #11   29. dec 2011 Ja, det er da en træls oplevelse. smiley Men sådan er tingene vidst ikke længere.
    Min hoppe er tværtimod blevet roligere af det, og har veninder der før havde hest stående på VIR. Hestene var stressede osv. så dyrlægen rådede dem til at flytte ud på Tougaarden.
    Jeg har aldrig oplevet at de ikke gør som man ønsker mht. foder. Det er bare at bede dem sætte foderet op/ned eller hvad man nu vil, og så gør de det. Mht. fold er de også meget flinke, lukker hestene på skånefold hvis man vil det, og jeg har aldrig oplevet at de ikke overholder aftaler.

Jeg kan ikke helt se hvordan du kan basere det på noget du oplevede for 3 år siden, for tingene har skiftet, og det er sikkert ikke engang de samme mennesker eller heste der er derude længere, og sikkert heller ikke samme staldpersonale. Så det er da lidt tarveligt at dømme ud fra noget der er 3 år gamle.
    Alle jeg kender er vilde med stedet, og alle dyrlæger her i området jeg har snakker med, synes det er det bedste sted at have sin hest. Så du har nok bare været uheldig. smiley Nogle gange er man jo også selv skyld i det.

• #12   30. dec 2011 Hvis du er villig til selvpas og kan undvære ridehus og "nøjes" med ridebane er der søndergaard rideklub på spættevej i viborg.

• #13   30. dec 2011 Mille S, det er vigtigt for mig at der er ridehus på grund af den hest jeg skal have med:-). Men tak for forslaget.

• #14   30. dec 2011 Hvad vil du max give om måneden?

• #15   30. dec 2011 Hm, jamen altså helst så tæt som muligt på de 1500, da jeg først begynder på S.U i december.. og huslejen kommer også til at koste de 1500 - så det skal være til at overkomme for en studerende.

• #16   30. dec 2011 Tror desværre ikke du skal regne med at finde noget i nærheden af viborg, med ridehus, til under 2.000. smiley

• #17   30. dec 2011 (link fjernet)

Det ligger dog et godt stykke udenfor Viborg. smiley

• #18   30. dec 2011 Det må også gerne ligge uden for, bare ikke særlig langt fra Sparkær:-).

• #19   30. dec 2011 Løgstrup Rideklub var den eneste jeg lige kunne finde. smiley

Kommentér på:
Stalde i viborg/omegn.

Annonce