{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Boks/Løsdrift {{forumTopicSubject}}

Hvad er din erfaring med tempramang i løsdrift, kommer der flere problem heste når de går i løsdrift, når vi køber ungheste går der ofte op til 3 mdr.inden de selv kommer og snakker med os ,vi har kun bokse netop for at de skal hånteres hver dag og blive fortrolig med os. Fortroligheden den starter da som nyfødt føl og ikke med at få grime på første gang som årings eller 2års, vi købte et par plage i efteråret der var blevet fodret ind gennem et vindue i en hønsehus,er det den måde man driver løsdrift på ,er det da ikke noget at sige til at man får problemheste.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boks/Løsdrift
  • #2   11. jan 2012 Mine heste er løsdriftheste, men de bliver da håndteret hver dag.
    Syntes de er roligere, når de går ude 24/7.


  • #3   12. jan 2012 Vi kigger bestemt mere til hestene end gennem et vindue smiley
    Kender få løsdriftsheste der ikke kommer hen til ejeren, og dem der ikke gør, er den type heste der i forvejen er mere reserverede. Og de er stadig til at håndtere, kan kun snakke ud fra hvad jeg ser.

    Det er nok mere mennesketypen der har hestene, der gør forskellen. Hvis man bare smider foder ind gennem vinduet, tror jeg ikke man ville bruge meget mere tid selvom de var i boks (:


  • #4   12. jan 2012 Jeg kan kun anbefale løsdrift og selvfølgelig skal de være i hænder hver dag.
    Min 2 års er klart roligere i dagligdagen når han går ude. Han har for det meste gået i løsdrift og jeg er overbevist om at han ville være en MEGET stor mundfuld hvis han var bokshest. Jeg tror på at de har godt af at være i løsdrift.


  • #5   12. jan 2012 Jeg tror også helt klart at løsdriftheste er roligere heste:) det er mine nu i forhold til da de var på boks:) og de kommer alletre hen og kiggerhvad jeg laver når jeg ordner deres fold eller roder med andet på folden:)



  • #6   12. jan 2012 Har selv haft hest i løsdrift og ville helt sikkert selv lave det hvis jeg skulle lave opstaldning...
    Selvom man har løsdrift kan hesten/plagen jo stadig være lige så meget i hænder som var den i boks.
    Det er ikke kun nemmere at ha, men det er og sundere for hesten.
    Det er ihvertfald mine erfaringer.


  • #7   12. jan 2012
    Løsdrift betyder jo ikke at det er vildheste, men bare at hestene ikke kommer på boks. Coda kommer da når jeg kalder, selvom han går i en løsdrift smiley


Kommentér på:
Boks/Løsdrift

Annonce