{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Har du adgang til et foderprogram?? {{forumTopicSubject}}

Og gerne vil hjælpe med lige at regne noget ud for mig??

hvordan ser denne foderplan ud? noget som skal ændres, eller er forholdne ok?

hesten er en Dv hoppe
171 i stg
15 år
rides 1 time dagligt - 6 dage i ugen (dressur)
står på halm
får 12 kg hø dagligt

100g Travo sport
1000g Build up mix (brogården)
300g green power gold (dangrønt)
600g fiberpiller
1 dl koldpresset raps olie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du adgang til et foderprogram??
  • #1   12. jan 2012 Ja men der er vente tid på at få lavet en foderplan, og skal helst bruge tallene nu smiley

  • #2   12. jan 2012 Og det er, sjovt nok, kun med deres egne produkter! smiley

  • #3   13. jan 2012 Ja, Brogården laver gratis foderplaner - selvfølgelig kun med deres egne produkter. Der er ikke voldsomt lang ventetid på dem. Jeg venter aldrig mere end max 1 uge. Hvorfor skal du vide det NU? Den dør vel ikke af en uges ventetid mere?

  • #4   13. jan 2012 Har ikke nået at lægge den ind igen, da jeg stadig sidder og laver eksamens projekt. Det har ikke den store betydning om du fodre 300 g lucerne eller 500 g indholdet i lucernen er ikke særligt stort, så ja hun er stadig dækket ind. Lucerne gives for at øge tyggetiden og øge spytproduktion for bedre optagelse og tarmflora.

    Det har som jeg sagde sidst større betydning med en analyse at dit hø, for at lave en nøjagtig foderplan (o:

    Det tager altså tid at ligge produkterne ind selvom man har to foderprogram, får normalt penge for at lave dem så gjorde det bare for at være flink (o:


  • #5   13. jan 2012 www.sundhest.dk har en prøve-version du kan hente, og selv prøve at ligge tallene ind (:



  • #6   13. jan 2012 Tusind tak camilla!! smiley hvis det ikke har den store betydning om jeg giver 300 g. eller 500 g. så skulle jeg gerne have svar på det hele.

    Så går jeg bare ud fra den foderplan vi snakkede om, og så bare 300 gram i stedet for 500 gram lucerne smiley

    Det er rigtig dejligt du gad at gøre det, og har jeg brug for hjælp fra dig igen, så skriver jeg til dig, og vil selvfølgelig gerne give lidt for det! smiley


  • #7   13. jan 2012 (-: ja bare den foderplan vi snakkede om også bare med 300 g og du skal være så velkommen (-:

Kommentér på:
Har du adgang til et foderprogram??

Annonce