{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.623 visninger | Oprettet:

Pavo natures best {{forumTopicSubject}}

Hejsa (:
- er der nogen af jer herinde der bruger natures best fra pavo ?

I så fald, er det godt? ( tænker specielt til en vallak med tendens til overvægt )

Hvor meget skal en hest på ca 500kg have om dagen? ( kan ikke finde nogen foderplan på foderet nemlig)

Hvad blander i evt foderet med? ( vitaminer, lucerne )

Mange tak for svar på forhånd (;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pavo natures best
  • #3   19. jan 2012 Jeg har brugt det til min overvægtige islænder. Han fik omkring 400 gram om dagen sammen med en håndfuld lucerne og travo sport vitaminer. Det fungerede fint...

• #4   19. jan 2012 Mine får en blanding af Pavo müesli og det alm. fuldfoder også fra pavo... de får 1,5 kg. om dagen, som fuldfoder siger fodringsvejledningen 2,5 kg. dagligt til hest i normal træning...
    min jydeplag får 4 kg fuldfoder +1,5 kg. valset havre... dyr dame, men der er ikke så meget sukker + stivelse i pavo produkterne så det er den eneste jeg bryder mig om at bruge...

• #5   19. jan 2012 Hej.
    Jeg bruger det til min traver. smiley
    og synes det er et lækkert foder.
    Og med hvor meget du skal give din hest, kommer jo an på hvor meget du bruger ham. Hannibal for 1,5 til 2 kg. om dagen. + lucerne
    når han ikke bliver redet får han 1,5 kg.
    Og når han bliver redet en 1 får han 2 kg. og rider ca. 5 gange i ugen, smiley
    Og fodet er lavet til hest med tendens til overvægt.
    Et rigtig godt foder smiley

• #6   19. jan 2012 Bruger det til min plet hest... Han får ca 300g om dagen + et kg lucerne og salvana vitaminer og mineraler samt BH feed supoort.... Salvana køber jeg nede i duus lige over grænsen ved sæd og Parvo køber jeg ved fleggaard... Lucernen køber jeg hos min foder forhandler her i byen og det giver jeg 105 kr for, det er uden melasse og uden olie... Oveni får han daglig 10 kg wrap mindst, en spand gulerødder og beetfor til og ligge en bund til middag... Han er så også meget nøjsom i hans foder forbrug og i forhold til hvad han bliver brugt så er han i god stand og vejer ca 500 kg. Men det er billigt at fodre med...

• #7   19. jan 2012 Min får det fordi han er lidt til den runde side smiley
    Jeg synes det fungerer fint, men det er hverken noget de taber sig af eller tager specielt meget på ved smiley
    min får ikke så meget, så for at være sikker på han er dækket ind med vitaminer får han lidt ved siden af + lucerne smiley

Kommentér på:
Pavo natures best

Annonce